Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

overberemde achterremmen - overberemde achterremmen

Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

hahahha dat kan ook ja , maar maakt niet uit hij is door de keuring gekomen.!!!!!!
en daar draaide het allemaal om .
gukke
Berichten: 141
Lid geworden op: 17 feb 2003 00:00
Locatie: Kortenberg (Belgë)
Contacteer:

Bericht door gukke »

Heeft er iemand al is geprobeerd met een remdrukregelaar zoals op een ford sierra en suzuki samurai(idem).
Dit is éne met een bal. Als je remt gaat de olie door het kanaal naar de remmen (trommels bij ford en suzuki) maar hoe harder je remt hoemeer het balletje naar voor wordt gedrukt hoe minder remkracht naar de achterwielen gaat. Dus de voorwaartse beweging werkt in op de bal in de begrenzer.

Die begrenzer wordt gemonteerd met de uitgang naar de voorzijde van de wagen.
Romano
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 aug 2002 00:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Romano »

:welder: Ik heb een dubbele remkrachtverdeler er op zitten die dus twee afstel wieltjes heeft, nu ik zo dit lees is dat waarschijnlijk niet standaard er ooit op gezet, bij de APK dachten ze ook al dat ik dit nieuw erop had gezet maar blijkbaar heeft de vorige eigenaar dit dus al gedaan, vreemde zaak, ik ga dit maar eens even uitzoeken in de diverse handboeken, ik heb nooit problemen gehad met de remmen behalve na modderbaden, dan moet echt alles uit elkaar, en inderdaad ontroesten, behandelen en invetten voorkomt een hoop ellende, als je een keer goed bekijkt hoe de veertjes werken en het verhaal over die tandjes etc. etc. wordt het duidelijk en kun je remschoenen beter afstellen dan een garage, groetjes Romano
Once a dodge, always a dodge! Afbeelding Dodge M880 W200 Power wagon Website
Romano
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 aug 2002 00:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Romano »

http://www.dtbweb.nl/iB_html/non-cgi/te ... n_mod2.gif :welder: Ik had even verder moeten kijken, staat al bij FAQ door Gerhart beschreven
Once a dodge, always a dodge! Afbeelding Dodge M880 W200 Power wagon Website
Plaats reactie