Pagina 2 van 2

Geplaatst: 07 jan 2008 21:11
door country4all
Niks mis mee, dit is de orginele bevestigings plaat waar het stuurhuis met de as waar de pitmanarm op zit verticaal staat.
Je hebt ook stuurhuizen waar de as horizontaal op een montageplaat is bevestigd.
En je hebt stuurhuizen die standaard rotatie hebben of reverse(andersom).
Ook zijn ze met long en korte schaft.




Edited By country4all on 1199736944

Geplaatst: 08 jan 2008 17:30
door smoky joe
Hoi Arie

Nou ik denk dat het gewoon uitproberen word want die van mij is wel verhoogd en draglink staat niet recht(bij jou wel zag ik) dus misschien een verhoogde banaan?

Hoe moet de pitmanarm staan als wielen recht zijn haaks onder het stuurhuis? Heb het los gehad en vergeten aantal slagen te tellen van schroefdraad en nu heb ik volgens mij naar rechts nog minder stuuruitslag.

Klaas

Geplaatst: 08 jan 2008 17:48
door country4all
Je kunt tellen wat je wilt de pitmanarm kan maar op een manier op het stuurhuis worden bevestigd, en die kan maar weer op een manier aan je draglink worden geschroefd.
gr Jan.

Geplaatst: 08 jan 2008 18:14
door Kne
@ Klaas, draai maximaal naar links, noteer de stand van de arm (merk aanbrengen ofzo) draai maximaal naar rechts het verschil zou je dan ongeveer moeten hebben.