elleuw
ben met mijn bedrading bezig. Mijn amperemeter was doorverbonden. Maar de manier waarop trekt op niks.
Nu ben ik volop bezig alle troep die de vorige eigenaar erop heeft gebouwd (bedrading voor afgesloopte lampen toeters enzo) eraf te slopen en de bedrading een beetje te verbeteren.
Nu ben ik op zoek naar fusible links heeft iemand enig id waar ik die kan kopen en of ik ze zou kunnen vervangen door een 20 ampere zekering ofzo? Zekeringen zijn wat makkelijker te vinden lijkt me :D .
In ieder geval als je fus. links weet te vinden hoor ik het graag.
Liefst in limburg dan kan ik ze misschien vandaag nog gaan halen. Heuts zal dat wel niet hebben zeker he?
thanks in advance............
bedrading en fusible links - fusible links,...
Heej Maurice,
Hub se hieje al es gekeeke = Ampere meter project bij www.chaosboyz.nl
Volgens mij zijn fusible links gewoon bij de betere autoboer te koop... dus ook bij Heuts. Bel anders even van te voren, dat spaart een ritje heen en weer.
Bij Heuts hebben ze wel glas- en steek- zekeringen + zekeringhouders. Misschien is dit wel veel handiger dan zo'n fusible link? Als ze niet weten wat een fusible link is, vraag dan naar "zweefzekeringen".
Succes,
Danny
Edited By dundy on 1135075265
Hub se hieje al es gekeeke = Ampere meter project bij www.chaosboyz.nl
Volgens mij zijn fusible links gewoon bij de betere autoboer te koop... dus ook bij Heuts. Bel anders even van te voren, dat spaart een ritje heen en weer.
Bij Heuts hebben ze wel glas- en steek- zekeringen + zekeringhouders. Misschien is dit wel veel handiger dan zo'n fusible link? Als ze niet weten wat een fusible link is, vraag dan naar "zweefzekeringen".
Succes,
Danny
Edited By dundy on 1135075265
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.
-
- Contacteer: