Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Sporing - stuuurkogels vervangen

Common Suspension & Steering Questions & Answers
Algemene vragen over Ophanging & Stuursysteem
Bassie
Contacteer:

Bericht door Bassie »

ik heb vandaag mijn stuurkogeltjes vervangen, en nu heb ik mooi het aantal slagen geteld dat ik ze er uit gedraaid heb, en het aantal slagen er weer in, maar je snapt het al, klopt voor geen meter, weet iemand mischien wat de stand is, volgens mij is 0 wel vrij goed, maar als iemand het beter weet?
Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!
Gerhart

Bericht door Gerhart »

Makkelijkste is altijd om de hartafstand van de kogels te meten, dus van smeernippel tot smeernippel en dan de nieuwe kogels er evenver indraaien. Meestal zit er verschil tussen de ouwe en nieuwe kogels.
Maar, de sporing moet 1/8" in tot 1/8" uit zijn (3,175 mm). Dus 0 is een goed gemiddelde.
Gerhart
Bassie
Contacteer:

Bericht door Bassie »

Gerhart schreef:Makkelijkste is altijd om de hartafstand van de kogels te meten, dus van smeernippel tot smeernippel en dan de nieuwe kogels er evenver indraaien. Meestal zit er verschil tussen de ouwe en nieuwe kogels.
Maar, de sporing moet 1/8" in tot 1/8" uit zijn (3,175 mm). Dus 0 is een goed gemiddelde.
das wel een goed idee dat opmeten, maar mijn sporing stond al niet al te goed, maar ik zal hem wel even uit laten lijnen, bedankt he :D
Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!
Plaats reactie