Rienk schreef:........alleen als je boven de 999 liter uitkomt ben je verplicht van die oranje vierkante borden (= gevaarlijke stoffen vervoer) te gebruiken :) :p
ja... dat vroeg ik mij ook af, waar die grens ligt.... daar dus. :)
it's a crazy feeling we can't control, the sound of freedom called Rock&Roll!
de grootste lpgtanks die ik op het net kan vinden zijn 200/220 liter
als er grotere lpg tanks te (goedgekeurd uiteraard)in de handel zijn zou ik heel blij zijn met een (email)adres of telefoonnr
raak antwoord van martijnbaltussen als je maar niet boven jelaadvermogen uitkomt en gas weegt 0,56 kg ltr ikzelf rij met 330 ltr totaal gewoon wat 80 en 70 ltr tanks aan elkaar koppelen zo kom ik op een actieradius van 1000 km bas
de grootste lpgtanks die ik op het net kan vinden zijn 200/220 liter
als er grotere lpg tanks te (goedgekeurd uiteraard)in de handel zijn zou ik heel blij zijn met een (email)adres of telefoonnr
groeten luc
De grootste tank voor een voertuig is momenteel nog altijd de 230liter tank...wordt niet zo vaak geplaatst, ik vind ze zelf nog te klein door die 80% vulbegrenzing die hier in België geldt.Maar telkens ik ze vul is het wel effe pijn lijden in de portemonnee,gasprijzen beginnen erg op benzineprijzen van enkele jaren geleden te lijken en toch is de maandwedde niet evenredig mee gestegen...hebben jullie die indruk ook? ???
gukke schreef:Ik heb ook een 230liter tank en vind het nog meevallen.
Maar ik rijd ernog maar van in july mee en is de eerste op lpg die ik heb.
Als ik hem volgooi kost mij dat nog altijd minder dan mijne gewone auto en ik rij er evenveel km-ters mee.
mijn andere auto: 63liter benzine 95 octaan
Met mijn 30.00km per jaar valt het niet meer mee,maar daar heb ik natuurlijk zelf voor gekozen ??? . Kan alleen moeilijk begrijpen waarom de gas gelijk met de benzine omhoog gaat?
Zakkenvullerij waarschijnlijk, zijn ze in België ERG goed in.
Ben op zoek naar een lpg g3 installatie voor mijn dodge van bouwjaar 2000 met 5,9liter.
Wie kan mij vertellen welke installatie het beste voldoet ik hoor verschillende meningen en men zegt dat de vialle het beste is maar ook de duurste!