Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

wielspeling - ik weet het niet meer......

dakota
Contacteer:

Bericht door dakota »

daar zijn we weer.was verleden wek efgekeurd op speling van de voorwielen,dus thuis gekomen en gekeken.ik zag dus dat als ik mijn wiel bewoog de fusee kogel bewoog.nieuwe gekocht en gemonteerd.met de hand bewegen niets meer te zien dus vol goede moed naar de keuring en weer afgekeurd nog steeds speling.heel het zooitje uit elkaar gehaald en naar mijn mening is alles nog zeer mooi.ik weet als leek echt niet meer waar ik moet zoeken,vandaar dus de vraag aan jullie wat kan ik nog meer nakijken,

groeten dick
dick

is there life after a DODGE????????

b150 '84
ford focus station '01
78-1101662633

Bericht door 78-1101662633 »

Ehm De wiellagers?
dakota
Contacteer:

Bericht door dakota »

misschien maar die vertonen geen slijtage,nu weet ik niet of je dat ook daadwerkelijk ziet,als ze speling zouden hebben.
dick

is there life after a DODGE????????

b150 '84
ford focus station '01
102-1126292610

Bericht door 102-1126292610 »

wiel effe opkrikken en het wiel boven en onder vastpakken en op en neer bewegen, dan heb je zo gezien of er speling op zit
Huigie

Bericht door Huigie »

Om het goed te kunnen voelen pak je het wiel onder en boven beet om de speling in je fusee te kunnen voelen en diagonaal om de speling in je lagers te voelen.Aan je lagers zelf kan je niet zien of je speling zou hebben,of ze moeten er zowiezo slecht uit zien.Ergens op het forum staat wel hoe je de eventuele speling eruit krijgt,suc6,
gr Huigie
Plaats reactie