Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

DTB Member 890 - Tim - Even voorstellen Tim's '76 W200

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
78-1101662633

Bericht door 78-1101662633 »

Hoi allemaal, Ik ben Tim en sinds 28 nov. dtb lid. (dankzij Maui, Jeffrey, en Peter )
Sinds 11 nov heb ik een rijbewijs, de dag daarna kocht ik mijn W200.
Ik ben 26 en verzamel al wat jaren NASCAR diecast, dus de keuze om amerikaans te gaan rijden was vrij snel gemaakt. Er zijn meerdere yanx die ik de moeite vind, maar als beginnersauto (groot, simpel) en vanwege het uiterlijk ben ik voor de Dodge gegaan. Hij heeft wat kleine probleempjes, maar de basis is er in ieder geval en ik ben langzaam maar zeker bezig om hem weer 100% te krijgen.
Ik gebruik hem als daily, en tot nog toe lach ik me iedere ochtend nog slap als ik al die andere eenheidsworst autootjes verschrikt zie omkijken zogauw ze mijn Dodge horen.
Ik hoop hier op het forum technisch wat op te steken, en een beetje lol kan ook nooit kwaad!

De auto: Een '76 W200, lpg bovenbouw impco met een 318 motor.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Ik zie jullie op de meetings!
XS-Denied
Contacteer:

Bericht door XS-Denied »

Heeeeey Tim.

Lekker he! Dat Dodge gevoel.
veel plezier ermee!
groetsels!, Jordy. (a.k.a, The Animal van het A.A.P forum :) )
it's a crazy feeling we can't control, the sound of freedom called Rock&Roll!
Ton
Contacteer:

Bericht door Ton »

Ha Tim,

Ook welkom hier op het DTB forum..

:bier:

Ton
"Kale"

Bericht door "Kale" »

Ha die Tim, welkom op dit forum, we kennen mekaar natuurlijk al van het AAP-forum..

Greetz,
jean-paul

Bericht door jean-paul »

tim

veel plezier hier op de site en ik weet van mijzelf dat je er veel aan zal hebben.
Gr jp
97-1086972927

DTB Member 890 - Tim - Even voorstellen Tim's '76 W200

Bericht door 97-1086972927 »

Hey Tim

WELKOM

Wat een goei keus, rijbewijs gehaald en gelijk een DODGE aangeschaft.
Als DODGE niet bestond heeft het namelijk ook geen zin om je rijbewijs te halen.
Veel plezier en geniet er van man.

Groeten,
Arnold
motocari mukumbwa

Bericht door motocari mukumbwa »

Hoy Tim,

Proficiat met je rijbewijs en de goede aankoopkeuze.
Ook heel veel sleutel en vooral rijplezier gewenst.
Een kleine gouden raad: doe jezelf een plezier en geef die W onmiddellijk een groot onderhoud en pomp alle smeerpunten terug vol vet.
Dit kan je in het eerste rijjaar toch al wat vervangingskosten besparen.
Groetjes
Groeten

Marco

To Dodge or not To Dodge ? That is the question.
A man's Dodge is his castle.
maui
Contacteer:

Bericht door maui »

Hi tim, welkom op de DTB! Ik wist niet dat je je rijbewijs nog maar net hebt!!!!/????? goede keuze dodge, je hebt goede smaak hahaha.. veel dodge plezier.
groet, Maui
78-1101662633

Tsja, mijn rijbewijs. Ik ben er mee bezig geweest op mijn 18e, maar toen had ik andere dingen aan m'n hoofd. :joker:

Ik wilde al wel een w200, en toen Wilf die van hem te koop aanbood vond ik dat een goede stok achter de deur om nou toch maar eens dat roze papiertje te gaan halen. Die van Wilf heb ik dus niet gekocht, maar toevallig dat ik deze een dag nadat ik m'n rijbewijs had gehaald ging kopen. (zou eigenlijk eerder moeten, maar de Dodge kwam niet in 1 keer door de apk.)
Nou heb ik 10 min. in de Saab 9-5 van mijn vader gereden, en de rest van de tijd in de Dodge en de keuze is makkelijk. :inlove: Dodge!!
78-1101662633

En in de tussentijd toch al het nodige aan gedaan. Inlaatspruitstukpakking vervangen, alle olie (op de tussenbak na, die krijg ik nog niet open) vervangen, lekke uitlaatspruitstuk vervangen, wiellagers en schijven voor vervangen en wat kleinere electrische en kosmetische dingetjes aan gedaan.
Ik rijd er nog steeds dagelijks mee, heb ook nog steeds geen andere auto erbij. :cool:

Ik heb hem nu dus iets meer dan 1 jaar, en hoewel sommige dingen tegenvielen (vooral soms het sleutelen, het moeilijkste wat ik voor de Dodge had gedaan was een fietsband plakken) is het al met al toch een mooie tijd geworden en denk ik er voorlopig nog lang niet aan om hem weg te doen.

Hier zoals ie nu is:

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Planning is om hem volgend jaar met de zomervakantie kaal te maken, rotte plekken laten repareren en matzwart te maken.
Dat was dit jaar eigenlijk al de bedoeling, maar toen had ik het lumineuze idee om m'n voorwiellagers "even" te vervangen. :laugh:
Dik 600 euro later was dat overspuiten dit jaar dus geen optie meer, op naar 2006!

p.s. waarom deze post? :rock: Weet niet, had zin om even te melden hoe het er bij staat.
107-1083694751

Bericht door 107-1083694751 »

altijd leuk om die verhaaltjes te lezen.

is het allemaal nog een beetje soepeltjes gelopen met je uitlaat spruitstuk?

mzzl jan
78-1101662633

koetje schreef:altijd leuk om die verhaaltjes te lezen.

is het allemaal nog een beetje soepeltjes gelopen met je uitlaat spruitstuk?

mzzl jan
Ja, dat ging goed. Ik heb hem op aanraden van een vriend van me (Johnto, voor de AAPen) nog wel eerst laten vlakken.
Maar wat een verschil!
Voor het eerst sinds ik hem heb dat er zo'n diep geluid achteruit de uitlaat komt! Kan haast niet wachten om door een tunneltje te blazen! :p

Nou eerst nog ff door de apk, en dan ga ik toch es kijken of ik de tussenbak aan het werk kan krijgen.
104-1126965195

Bericht door 104-1126965195 »

Welkom Tim,

Das een mooi verhaal, je rijbewijs en dan een dodge.
Ik wens je veel plezier.

groet haan101
Bijlagen
vliegtuig.gif
vliegtuig.gif (19.8 KiB) 3887 keer bekeken
maui
Contacteer:

Bericht door maui »

Hi Tim leuk te lezen dat m nog steeds niet beu bent!

keep on dodge' ing en groet Maui
"Kale"

Bericht door "Kale" »

Goed bezig Tim!!!
Plaats reactie