Nieuwe aanwinst!!!! - Geen modder meer voor mij!!!
Nieuwe aanwinst!!!! - Geen modder meer voor mij!!!
Nieuwe aanwinst!!!!
Geen modder meer voor mij!!!
’T zat er al een tijdje aan te komen, ik heb het terreinrijden vaarwel gezegd!!!
Ik was al een tijdje op zoek naar iets dat ik minder snel kapot zou gaan rijden.
En terreinrijden veroorzaakt nu eenmaal meer schade aan lagers, keerringen, assen en kruisjes dan een normale wegauto...
Omdat het Dodge pickup rijden me toch wel goed bevalt en ik een maandje geleden tijdens het DTB-treffen in Valkenswaard het aanbod kreeg om mijn Dodge W200 te ruilen met een mooie Dodge D200, heb ik de knoop doorgehakt.
Deze mooie D200 was van DTB-Member: Niels (LoveDodge).
Ik zag ook als een berg op tegen al het werk dat ik aan mijn W200 zou gaan krijgen.
Er was nogal wat las en plaatwerk nodig om te voorkomen dat ie helemaal weg zou gaan rotten.
Ik had daar geen zin meer in, geen tijd en de ruimte niet voor.
Gelukkig heeft Niels grote plannen met mijn ex-W200.
Hij heeft 2 rechterhanden en ik weet zeker dat hij er een ruige terreinwagen van gaat maken.
Ik wens ‘m dan ook veel plezier en sucses ermee!!
Deze ‘77er Dodge D200 is een 2WD, waar de afgelopen 2 jaar heel veel aan gedaan is door de vorige eigenaar.
Nagenoeg roest- en deukvrij. Een strakke auto dus, wat voor mij stimulans genoeg is om deze dan ook strak te gaan houden...
Vandaag werd de ruil volbracht, na nog een aantal zaken om te wisselen, zoals de chromen velgen met banden en de high torque startmotor.
In de planning staat nu:
* Hummer-banden eraf en gewone wegbanden erop.
* De laadbak zal achter iets gaan zakken zodat de auto wat rechter komt te staan.
* De gegalvaniseerde pushbar en rolbar worden zwartgespoten.
Helaas heb ik er vandaag nog niet mee kunnen rijden, omdat de geleende startmotor blijft hangen....
Maar dat maken we volgende week wel weer in orde...
Geen modder meer voor mij!!!
’T zat er al een tijdje aan te komen, ik heb het terreinrijden vaarwel gezegd!!!
Ik was al een tijdje op zoek naar iets dat ik minder snel kapot zou gaan rijden.
En terreinrijden veroorzaakt nu eenmaal meer schade aan lagers, keerringen, assen en kruisjes dan een normale wegauto...
Omdat het Dodge pickup rijden me toch wel goed bevalt en ik een maandje geleden tijdens het DTB-treffen in Valkenswaard het aanbod kreeg om mijn Dodge W200 te ruilen met een mooie Dodge D200, heb ik de knoop doorgehakt.
Deze mooie D200 was van DTB-Member: Niels (LoveDodge).
Ik zag ook als een berg op tegen al het werk dat ik aan mijn W200 zou gaan krijgen.
Er was nogal wat las en plaatwerk nodig om te voorkomen dat ie helemaal weg zou gaan rotten.
Ik had daar geen zin meer in, geen tijd en de ruimte niet voor.
Gelukkig heeft Niels grote plannen met mijn ex-W200.
Hij heeft 2 rechterhanden en ik weet zeker dat hij er een ruige terreinwagen van gaat maken.
Ik wens ‘m dan ook veel plezier en sucses ermee!!
Deze ‘77er Dodge D200 is een 2WD, waar de afgelopen 2 jaar heel veel aan gedaan is door de vorige eigenaar.
Nagenoeg roest- en deukvrij. Een strakke auto dus, wat voor mij stimulans genoeg is om deze dan ook strak te gaan houden...
Vandaag werd de ruil volbracht, na nog een aantal zaken om te wisselen, zoals de chromen velgen met banden en de high torque startmotor.
In de planning staat nu:
* Hummer-banden eraf en gewone wegbanden erop.
* De laadbak zal achter iets gaan zakken zodat de auto wat rechter komt te staan.
* De gegalvaniseerde pushbar en rolbar worden zwartgespoten.
Helaas heb ik er vandaag nog niet mee kunnen rijden, omdat de geleende startmotor blijft hangen....
Maar dat maken we volgende week wel weer in orde...
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
- Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
- Contacteer:
Mooi bakkie Kale kun je met Ton weer de blubber in. :lookaround:
Valt me wel op de een uit de blubber en de ander er weer in.
In ieder geval veel plezier ermee.
gr Jan.
Valt me wel op de een uit de blubber en de ander er weer in.
In ieder geval veel plezier ermee.
gr Jan.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Cool! De ride van Niels! Die ken ik van in het echt en ik weet hoe mooi die is... Ik wilde hem ook maar al te graag al vanaf het begin dat ik hem gezien heb :D ik heb nog mooie hi res foto's van die wagen naast de mijne ;)
Veel plezier Kale!
Oh, en als iemand anders ook nog eens een W200 wil en zijn D200 in wil ruilen... ;)
Veel plezier Kale!
Oh, en als iemand anders ook nog eens een W200 wil en zijn D200 in wil ruilen... ;)
Lijkt me leuk om die foto's een keer te zien Wilf!!!Wilf schreef:Cool! De ride van Niels! Die ken ik van in het echt en ik weet hoe mooi die is... Ik wilde hem ook maar al te graag al vanaf het begin dat ik hem gezien heb :D ik heb nog mooie hi res foto's van die wagen naast de mijne ;)
Veel plezier Kale!
Oh, en als iemand anders ook nog eens een W200 wil en zijn D200 in wil ruilen... ;)
Wij mogen graag een beetje afwisselen :;):country4all schreef:Mooi bakkie Kale kun je met Ton weer de blubber in. :lookaround:
Valt me wel op de een uit de blubber en de ander er weer in.
In ieder geval veel plezier ermee.
gr Jan.
Ik had het niet verwacht maar de roep van modder is toch erger dan ik had gedacht :laugh:
-
- Site Admin
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
- Locatie: Daarlerveen (Ov)
- Contacteer:
Hey Kale
Gefeliciteerd, je begrijpt waarschijnlijk ook waarom ik een D rijd, ik vindt het ook jammer om een wagen af te breken in het terrein, natuurlijk ze kunnen veel hebben, maar om met stukken naar huis te moeten na een terreinrit is niet leuk, zeker als je hem als daily ride gebruikt.
Nomaals gefeliciteerd en veel plezier.
Gefeliciteerd, je begrijpt waarschijnlijk ook waarom ik een D rijd, ik vindt het ook jammer om een wagen af te breken in het terrein, natuurlijk ze kunnen veel hebben, maar om met stukken naar huis te moeten na een terreinrit is niet leuk, zeker als je hem als daily ride gebruikt.
Nomaals gefeliciteerd en veel plezier.
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet