ik heb mijn mini usb aangesloten op de pc, de driversgoed geinstaleerd, maar als ik een van de programmas wil gebruiken, werkt het niet op een of andere manier. De instelling van me lamp staat goed. Kanaal 1 staat gewoon open. Maar er hoort op mijn scanner een lampje te branden. Met al de programmas gebeurt dit niet. Bij 1 programma gaat hj wel branden, maar die ondersteund deze interface niet.
Wie kan me helpen?
Groetjes tony
dmx412 mini usb dmx werkt niet
-
Tonnie Wittenaar2
- Site Admin
- Contacteer:
Heb je geprobeerd met DMXConfigurator?
Als je deze opstrat dan staat bovenin de titelbald of je verbinding hebt met de interface.
Is dit niet het geval kijk dan even naar de settings in DMX Configurator
SETTINGS > APPLICATION SETTINGS > CONNECTION TO INTERFACE ON START. Zet deze op AUTO SEARCH en start daarna DMXConfigurator opnieuw op.
Als het goed is zie je dan in de titelbalk de verbinding met de interface.
Zet daarna bijvoorbeeld de 1e 5 schuiven open en kijk op je scan reageert.
Is dit niet het geval dan moet je de verbinding tussen scan en interface controleren, Data+ Data- kan verwisseld zijn in je kabel.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt.
Suc6
Als je deze opstrat dan staat bovenin de titelbald of je verbinding hebt met de interface.
Is dit niet het geval kijk dan even naar de settings in DMX Configurator
SETTINGS > APPLICATION SETTINGS > CONNECTION TO INTERFACE ON START. Zet deze op AUTO SEARCH en start daarna DMXConfigurator opnieuw op.
Als het goed is zie je dan in de titelbalk de verbinding met de interface.
Zet daarna bijvoorbeeld de 1e 5 schuiven open en kijk op je scan reageert.
Is dit niet het geval dan moet je de verbinding tussen scan en interface controleren, Data+ Data- kan verwisseld zijn in je kabel.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt.
Suc6
-
116-1132155989
-
Tonnie Wittenaar2
- Site Admin
- Contacteer:
-
116-1132155989
-
Tonnie Wittenaar2