Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Mijn Ram Van een ander kleurtje geven. - Met roller doen, maar welke kleur?

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
68-1129543968

Bericht door 68-1129543968 »

Hallo allemaal,

ik wil mijn Ram Van een ander kleurtje geven.
Dit ga ik met een roller doen.

Maar kan je grondverf ook met een roller doen en wat voor grondverf heb ik dan nodig?

En wat zou een mooie kleur voor een Ram Van zijn?

Nou is die antraciet grijs en andere kappen zijn wit.

ik wil alles in 1 kleur hebben maar wat zou gaaf staan??

En met welke verf kan ik dit doen? Gewoon Gamma/Karwei verf?

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
mijn Dodge Ram Van op het moment
maui
Contacteer:

Bericht door maui »

Schuur je deze licht, is dat gelijk je grondlak!

En wat dacht je van W200 matzwart?
104-1126965195

Bericht door 104-1126965195 »

alvorens men gaat schuren eerst goed afnemen met amoniak(anders verspeidt je de vuiligheid en dat is slecht voor de hechting)
68-1129543968

dat was mijn idee nou ook al om het matzwart te doen.

en welke bumper zal ik er voor ophouden?
de chrome, of dezelfde als achter?

Ik heb thuis nog witte deuren, zijdeur, motorkap, zijschermen liggen.
Die ga ik gebruiken want deze zijschermen zijn een beetje aan het roesten... en in mijn zijdeur zit sinds van de week op onverklaarbare wijze een deuk alsof iemand er in gereden is met iets wat achter de auto uitstak ofzo.

kan iemand hier de auto zwart fotoshoppen? ik had het zelf met paint gedaan, maar dat kan ik hier niet uploaden.

<marquee>mvg patrick</marquee>
68-1129543968

even kijken of het nu wel leukt hoor :

let niet op de kwaliteit want het is snel met paint gedaan.

de een is helemaal zwart en de ander is met een playboy-bunny.

Dat is dus volgens mijn vriendin want die vind dat wel mooi, ik vind het ook niet echt lelijk, maar dan wil ik hem wel op mijn motorkap en niet op de zijkant, maar heb hem even op zijkant geplaatst voor voorbeeld van de sticker.

1.Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

2. Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

en dan wil ik de velgen nog chroom gaan spuiten,
maar als iemand dit wil fotoshoppen graag, want zoals je ziet, ziet dit er niet uit...
107-1083694751

Bericht door 107-1083694751 »

tjah voor het soort verf zijn er verschillende opties.

wat van belang is wat wil je er mee doen.
wil je de auto lang houden of is het iets van een jaartje of 2.
of zeg je ''ik hou hem'' zoals ik dat over m'n w200 zeg.

hou je um maar een paar jaar zou ik gewoon licht schuren mat zwart goedkope verf erover en klaar.

wil je um behouden dus langer dan 3 jaar zou ik hem helemaal kaal schuren en er 2 componenten primer en lak opzetten.
als je dit 1 keer goed doet hoef je er zowieso 10 jaar niet naar om te kijken mits er geen schade aan komt en hij van binnenuit niet door roest.

er zit hier wel een prijsverschil en arbeidsuren verschil in.

owjah denk ook om de temperatuur en luchtvochtigheid.
de best tijd om zo'n klus buiten te doen is al geweest.
Plaats reactie