nooit de neiging gehad??
-
- Contacteer:
-
Inderdaad, beste is om zelf goed voorbereidt actief en nadenkend aan het verkeer deel te nemen en die halve idioten die de pas afsnijden en dies meer gewoon te laten voor wat ze zijn.?
vroeg of laat komen die toch wel eens onder een vrachtwagen of zwaar in het decor terecht en dan hebben ze hopelijk hun lesje geleerd.
Veilig verkeer begint toch bij jezelf en veel tumult rond de zware 4x4 kunnen we missen als de pest.
Groeten
vroeg of laat komen die toch wel eens onder een vrachtwagen of zwaar in het decor terecht en dan hebben ze hopelijk hun lesje geleerd.
Veilig verkeer begint toch bij jezelf en veel tumult rond de zware 4x4 kunnen we missen als de pest.
Groeten
Groeten
Marco
To Dodge or not To Dodge ? That is the question.
A man's Dodge is his castle.
Marco
To Dodge or not To Dodge ? That is the question.
A man's Dodge is his castle.
ik had dus zo'n zeikerd voor me die links bleef rijden terwijl ik er graag langs wou.
na een tijd dacht ik nou verder niemend in de buurt dan maar rechts er voorbij.
ik ga dus na rechts en komt die klootzak ook na rechts na dit een paar keer herhaalt te hebben begint bij mij mijn bloed te koken!!!!!!!!!!! en als je echt bijna je kookpunt hebt berijkt gaat die de volgende afrit er af.
Daarom vroeg ik of jullie wel eens zo'n neiging hebben gehad.
ik blijf normaal ook netjes in het verkeer (ben chauffeur) dus ik weet wel hoe ik me moet gedragen in het verkeer maar zo'n vent ram ik het liefst met zijn wagen in de berm.
na een tijd dacht ik nou verder niemend in de buurt dan maar rechts er voorbij.
ik ga dus na rechts en komt die klootzak ook na rechts na dit een paar keer herhaalt te hebben begint bij mij mijn bloed te koken!!!!!!!!!!! en als je echt bijna je kookpunt hebt berijkt gaat die de volgende afrit er af.
Daarom vroeg ik of jullie wel eens zo'n neiging hebben gehad.
ik blijf normaal ook netjes in het verkeer (ben chauffeur) dus ik weet wel hoe ik me moet gedragen in het verkeer maar zo'n vent ram ik het liefst met zijn wagen in de berm.
Is het geen AMI ? Dan ga ik liever lopen!