bij mij is dat porseleinen rechthoekig ding met vier aansluitingen naar de kl*ten,
heeft iemand nog zon k*t ding liggen???
en wat is da??? dacht zelf aan een voorschakel weerstand voor de bobine klopt dat?
kijk echt stuk he, geen twijfel over mogelijk:
Help 't kreng loopt niet meer - Porseleine blokkie op linkerscherm
-
country4all
- Contacteer:
Hallo.
Dit is je ballastresistor en je kunt hem zo ophalen bij Mico Parts, Co Oskam, Van Dam of bij een ander Amerikaans onderdelen bedrijf voor auto's die hier ook vermeld staan op het forum onder adressen leveranciers.
gr Jan.
http://webepc.wrencheadpro.com/cgi-bin....mm+mico
Kijk even onder ignition.
Edited By country4all on 1120583026
Dit is je ballastresistor en je kunt hem zo ophalen bij Mico Parts, Co Oskam, Van Dam of bij een ander Amerikaans onderdelen bedrijf voor auto's die hier ook vermeld staan op het forum onder adressen leveranciers.
gr Jan.
http://webepc.wrencheadpro.com/cgi-bin....mm+mico
Kijk even onder ignition.
Edited By country4all on 1120583026
- Bijlagen
-
- ballastresistor.jpg (16.17 KiB) 2368 keer bekeken
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

-
116-1069343120
ja je weet hoe het gaat he zo'n dikke dodge staan, wil die nie lopen
en m'n kadett uit 1979 altijd
maar wat is nu mooier!!!!
en ach ik meen het niet zo erg hoor (kheb hem vanavond nog wel eventjes geaaid en zachtjes toegesproken stil maar het komt allemaal wel goed)
maar bedankt ga ik even een nieuwe bestellen, en even onder ingnition kijken wat dat ding nou doet, wil altijd graag weten wat ik vervang.
en m'n kadett uit 1979 altijd
maar wat is nu mooier!!!!
en ach ik meen het niet zo erg hoor (kheb hem vanavond nog wel eventjes geaaid en zachtjes toegesproken stil maar het komt allemaal wel goed)
maar bedankt ga ik even een nieuwe bestellen, en even onder ingnition kijken wat dat ding nou doet, wil altijd graag weten wat ik vervang.
Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!