Ik heb dus het probleem dat de auto niet start als hij warm is.
Reeds vervangen:
Bobine
Weerstandblokje
Accu
Nog steeds hetzelfde probleem. Bobine word ook erg heet. Waar kan ik nog zoeken om dit op te lossen? Misschien in de verdelerkap? Het lijkt net alsof ik ergens sluiting krijg. E.e.a. is ontstaan na een duik op de maasvlakte, zie foto's op chaosboyz.nl
bij een duik in het terrein kan het hitteschild van de startm,otor verschoven of zelfs weg zijn.. Als alles dan warm wordt kan de startmotor moeilijk doen.
Dat heb ik een keer gehad.
Of het Startrelais.
it's a crazy feeling we can't control, the sound of freedom called Rock&Roll!
Nou hij doet helemaal niets, hij gaat heel langzaam rond en hij start gewoon niet. Als tie dan 30 min is afgekoeld start hij wel. Wat ook opvalt, ook als hij koud is, dat de motor heel langzaam rondgaat, dat ligt dus niet aan de accu wat die is nieuw.
En anders de startmoter even uit elkaar halen en schoonmaken,ze zijn namelijk niet water dicht,en na een duik in een plas kan er wat water en zand naar binnen komen,kan ook rare storing geven.Heb ook geen hitte schild en doet t gewoon met warme moter....
Suc6
Huig..
bij mij ook had ook geprobeerd, de startmotor voor de 2e keer uit elkaar te halen (de eerste keer ging prima) maar bij het los halen kwamen er al stukje vebrand draad uit :(
andere opgezet, starten als een tijger!!!!! heb trouwens ook geen hitte schild