hallo allemaal,
Een paar vraagjes uit z-o brabant....
1. Heeft er iemand ervaring met het maken van een flipfront?
2. waar kan ik poly-bushes (draagarmrubber etc van PU)
kopen voor een D150 '84 ?
3. Wie heeft er nog een grilframe of weet waar ze redelijk
geprijsde nwe hebben......
greetzzz
paul
aanpassingen - flipfront maken en gezocht onderdelen
de nieuwe voorfronten die aangeboden worden zijn erg vaak slecht tot bijna niet passende immitatie-krengen..
geef je best veel geld uit aan iets waar je best wat werk in moet steken om passend te krijgen!!!
wat je beter kunt doen is je oude front opknappen... is goed te doen hoor!
en er rijd een dodge rond met flipfront.. was vorig jaar bij leden vergadering en groesbeek.
sucses met je aanpassings-plannen en groet Maui
geef je best veel geld uit aan iets waar je best wat werk in moet steken om passend te krijgen!!!
wat je beter kunt doen is je oude front opknappen... is goed te doen hoor!
en er rijd een dodge rond met flipfront.. was vorig jaar bij leden vergadering en groesbeek.
sucses met je aanpassings-plannen en groet Maui
hey luitjes,
neen, mijn front is okay, heb inmiddels "kijkoperatie X"
gedaan en bleek dat eigenlijk alles goed was op een klein stukje
van het middenschot binnen in de dorpel na, maar dat
is niet zinvol om te maken vanwege de grote hoeveelheid werk,
goed schoonmaken en waxoil ofzo en dan zit het roestbeestje wel weer in z'n hok....
Nee de vraag was hoe ik kan voorkomen dat ik als ik een flipfront wil maken dat ik dan de voorschermen moet schuininslijpen...
Ik dacht aan een soort van scharnier van motorkap van BMW of saab zodat de kap in z'n geheel eerst naar voren schuift
en dan openklapt.
Mischien dus zelf maken gaat sneller...
Het zou kunnen dat er iemand is die al eens een paar avonden
op een tuinstoeltje bij z'n dodge heeft gezeten en zo een eureka moment heeft gehad...
ANYONE ???
thx paul
neen, mijn front is okay, heb inmiddels "kijkoperatie X"
gedaan en bleek dat eigenlijk alles goed was op een klein stukje
van het middenschot binnen in de dorpel na, maar dat
is niet zinvol om te maken vanwege de grote hoeveelheid werk,
goed schoonmaken en waxoil ofzo en dan zit het roestbeestje wel weer in z'n hok....
Nee de vraag was hoe ik kan voorkomen dat ik als ik een flipfront wil maken dat ik dan de voorschermen moet schuininslijpen...
Ik dacht aan een soort van scharnier van motorkap van BMW of saab zodat de kap in z'n geheel eerst naar voren schuift
en dan openklapt.
Mischien dus zelf maken gaat sneller...
Het zou kunnen dat er iemand is die al eens een paar avonden
op een tuinstoeltje bij z'n dodge heeft gezeten en zo een eureka moment heeft gehad...
ANYONE ???
thx paul
o,ja met grilframe bedoelde ik eigenlijk "grille frame surround panel" (officieel).
Het is de lijst die volledig om de koplampen en gril gaat,
dus niet het voorfront zelf...
Heb een beetje de hoop opgegeven voor een hele mooie gebruikte dus zal wel een nieuwe worden voor jawel 250 euries...
Shit namaken zo'n ding (-:
greetzzz
paul
Het is de lijst die volledig om de koplampen en gril gaat,
dus niet het voorfront zelf...
Heb een beetje de hoop opgegeven voor een hele mooie gebruikte dus zal wel een nieuwe worden voor jawel 250 euries...
Shit namaken zo'n ding (-:
greetzzz
paul
Ironic.
Die grill waar jij het over hebt zijn er nog zat 2e hands. Deze zijn vaak in goede staat omdat deze niet zo ''rot'' gevoelig zijn.
doe eens eens oproepje in het onderdelen gezocht topic.
Arjan zal er vast een hebben. Let wel effe op je bouwjaar. 76 zitten de knipperlichten onder de koplampen. 77 er naast.
Ed
Die grill waar jij het over hebt zijn er nog zat 2e hands. Deze zijn vaak in goede staat omdat deze niet zo ''rot'' gevoelig zijn.
doe eens eens oproepje in het onderdelen gezocht topic.
Arjan zal er vast een hebben. Let wel effe op je bouwjaar. 76 zitten de knipperlichten onder de koplampen. 77 er naast.
Ed