Tijdens het remmen gaat bij ons het lampje 'Brake"" branden..Het gaat na een tijdje ook vanzelf weer uit..
Het brand alleen als je hard remt.. ik dacht eigelijk dat dat lampje alleen voor de handvoetrem was ??
Wie kan me hier antwoord op geven?
Brake lampje - wanneer brand dit?
-
- Contacteer:
:D Henton.
Kijk eens of je olie niet smerig of donker is als dat het geval is zou het kunnen dat je remolie niet meer die eigenschappen heeft waarvoor die gemaakt is.
Als er geen lekkages zijn gewoon de remolie verversen met de zelfde of helemaal doorspoelen en Dot 4 of hoger erin.
En tussen de chassisbalk aan de bestuurderskant zit de remverdeler van achter en vooras, hierop zit ook een drukcontact wat ook geschakeld is met je handrem.
gr Jan.
Edited By country4all on 1109059571
Kijk eens of je olie niet smerig of donker is als dat het geval is zou het kunnen dat je remolie niet meer die eigenschappen heeft waarvoor die gemaakt is.
Als er geen lekkages zijn gewoon de remolie verversen met de zelfde of helemaal doorspoelen en Dot 4 of hoger erin.
En tussen de chassisbalk aan de bestuurderskant zit de remverdeler van achter en vooras, hierop zit ook een drukcontact wat ook geschakeld is met je handrem.
gr Jan.
Edited By country4all on 1109059571
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Het lampje gaat branden als de handrem is ingedrukt of als er een dru verschil in de remmen vooer en achter is. Als je je chter remmen amnieuw stelt is het waarschijnlijk over en anders zul je voor misschien de cilinders moeten schoon maken of rem bloken vervangen. Bij mij was het geluig aleen de remmen stellen
Dodgeje - Dodge W200 Custom 'Mog - 1977
D² - Dodge W200 - 1976
D² - Dodge W200 - 1976