Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

binnenband - hummer 36"

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
111-1098359025

Bericht door 111-1098359025 »

Heren (en dames) Dodgeristen.

Ik zie wel eens advertenties staan (bijv.bij van Dam) dat ze binnenbanden voor Hummerbanden hebben.
Wil dit zeggen dat als je besluit Hummers op 16.5" velgen te monteren je ook verplicht bent daar andere binnenbanden in te doen. Kan de "oude" binnenband, indien aanwezig, niet gewoon mee verhuizen? Zo'n binnen band kan toch wel een beetje oprekken.

Greetzz Okki
101-1005169077

Bericht door 101-1005169077 »

Ik weet niet hoe het met hummers zit maar... ik vervang altijd binnen banden van m'n harley's als er een banden wissel plaats vind.
De binnenband ziet er vaak nog perfect uit maar is vaak toch beschadigd of zwakker geworden door onregelmatigheden in de velg.

Het wordt ook door elk garage bedrijf aangeraden omdat ze niet veel kosten en de kans op lekke banden drastisch verhoogd wordt, door gebruik van gebruikte binnen banden. En geloof me.... Ik spreek uit ervaring.

Ed
111-1098359025

Bericht door 111-1098359025 »

Met motorbanden doe ik dat ook altijd, daar heeft de binnenband, zeker met spaakwielen ook wat meer te lijden en een lekke band bij een motor is, op z'n zachts gezegd, minder plezierig. Een lekke band bij een auto is ook niet leuk maar doet niet zo'n zeer (ook ervaring) en je hebt ook een reserve band bij je. Toch bedankt voor je reactie.

Greetzz Okki
Bassie
Contacteer:

Bericht door Bassie »

Tja ik heb ook ervaring met mijn binnen banden van mijn dodge ze zijn 1 keer lek en daarna wel honderd keer, vervangen die rommel.
1 keer een lekke band oke 2 keer kan ik mee leven maan honderd pfu :p
Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!
Plaats reactie