Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

afslaan motor v8 5.2 bjr 95 - benzinepomp????

101-1010597308

Bericht door 101-1010597308 »

ik heb een dodge 1500 pickup steeds slaat hij met kortere tussenposen af het lijkt of de brandstofpomp(leiding) dit veroorzaakt want na een tydje 45min ofzo doet ie het weer even.Weet iemand die deze onderdelen kan leveren? Of is een injectie (pomp) systeem van een grand cherokee v8 5.2 liter ook goed?Wie kan me dit liefst gebruikt van een schade auto ofzo leveren?Hoe check ik een juiste diagnose van dit euvel?
wouter
Contacteer:

Bericht door wouter »

Hoi,

Als er een draadbreuk in je bobine zit heeft die dezelfde verschijnselen. Zodra de bobine door gebruik warm wordt zet het wat uit en maakt het geen contact meer. Koelt het af, dan doet die het weer (even). Wellicht is het niet je brandstof toevoer. Dat is overigens eenvoudig te controleren door de slang bij de carb los te trekken en even te starten. Als de pomp het doet, wees dan voorbereid op een forse straal benzine. (sigaretje effe uit).

Suc6, Wouter.
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
101-1010597308

Bericht door 101-1010597308 »

bedankt zal het controleren as. zaterdag heb ik pas tyd zodoende alhoewel alle kabels ook zijn vernieuwd ik heb trouwens geen carb. maar injectie maar controle altyd beter dan zinloze reperatie kosten groetjes Rene
Plaats reactie