Eindelijk een paar foto's
Zo, eindelijk eens een paar plaatjes geschoten van m'n Dodge.
- Bijlagen
-
- Picture_004.jpg
- (29.93 KiB) 1740 keer gedownload
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
En nog een
- Bijlagen
-
- Picture_005.jpg
- (30.3 KiB) 1740 keer gedownload
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
En hopelijk blijft ie nu een tijdje heel :;):
- Bijlagen
-
- Picture_010.jpg
- (44.75 KiB) 1740 keer gedownload
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
-
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 02 apr 2001 22:41
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Theoretisch mag ne motor nooit boven de 100°C komen. Want anders loopt ie warm.
En de meeste lakken houden tot 125°C zelfs 150°.
Dus normaal zou dit geen probleem mogen geven enkel in de buurt van de uitlaatcollector en dan nog.
En van motip kun je verscheidene kleuren krijgen in hitte bestendig (=voor remklauwen te spuiten).
Juist degelijk ontvetten voor het aanbrengen maar dat moet met alle verf.
Hier bij ons hebben we al motoren al zou gespoten en nog geen enkel last gehad. (4jaar meegereden en af en toe op circuit)
Voor de rest goed bezig! Hij zal nu wel mooi draaien.
Edited By gukke on 1103790685
En de meeste lakken houden tot 125°C zelfs 150°.
Dus normaal zou dit geen probleem mogen geven enkel in de buurt van de uitlaatcollector en dan nog.
En van motip kun je verscheidene kleuren krijgen in hitte bestendig (=voor remklauwen te spuiten).
Juist degelijk ontvetten voor het aanbrengen maar dat moet met alle verf.
Hier bij ons hebben we al motoren al zou gespoten en nog geen enkel last gehad. (4jaar meegereden en af en toe op circuit)
Voor de rest goed bezig! Hij zal nu wel mooi draaien.
Edited By gukke on 1103790685
Hoi,
Ik heb geen idee wat voor verf er eigenlijk op het blok zit. toen ik 'm kocht was ie al blauw. En ik moet zeggen dat de verf aardig blijft zitten (behalve op de uitlaatspruitstukken dan, gaf een leuke rookwolk de eerste keer :D )
En het blokkie loopt eindelijk ook goed, dus nu kan ik me gaan uitleven op m'n oude blok dat nu werkeloos in de schjuur ligt.
Gr. Dick
Ik heb geen idee wat voor verf er eigenlijk op het blok zit. toen ik 'm kocht was ie al blauw. En ik moet zeggen dat de verf aardig blijft zitten (behalve op de uitlaatspruitstukken dan, gaf een leuke rookwolk de eerste keer :D )
En het blokkie loopt eindelijk ook goed, dus nu kan ik me gaan uitleven op m'n oude blok dat nu werkeloos in de schjuur ligt.
Gr. Dick
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
Toffe dodge Dick, en leuke pics!!!
tot op een van de evenementen , kun je m echt showen!!
groet, Maui
tot op een van de evenementen , kun je m echt showen!!
groet, Maui
- Bijlagen
-
- post_20_72617_assen_2003_3.jpg
- (36.08 KiB) 1740 keer gedownload
Ga d'r zeker nog meer aan doen. Cabinesteunen hebben namelijk een paar rotte plekjes, en natuurlijk de spatbordrandjes he.... :;): En dan nog een paar andere bandjes, bullbar, rollbar, enz enz enz. Met een beetje geluk is ie over een jaar of 10 helemaal af :D
Gr. Dick
Gr. Dick
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 25 nov 2002 23:07
- Locatie: Lommel (België)
Hee Dodgers
wat betreft de lak voor het motorblok:
gebruik gewoon een goeie lak bv.sigma color basis z
komt niet zo nauw,blok wordt nooit zo warm dat de lak eraf bladderd ik heb ral kleur 5012 gebruikt ,komt t meest in de buurt van Chrysler blauw
the groeten
luc
wat betreft de lak voor het motorblok:
gebruik gewoon een goeie lak bv.sigma color basis z
komt niet zo nauw,blok wordt nooit zo warm dat de lak eraf bladderd ik heb ral kleur 5012 gebruikt ,komt t meest in de buurt van Chrysler blauw
the groeten
luc
- Bijlagen
-
- headers.jpg (10.09 KiB) 4350 keer bekeken
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam