RDW ZEIK ZAKKEN!!!
Ben vandaag met mijn (duitse) ramcharger naar de RDW geweest.
AFKEURPUNTEN:
WVW 75 Identiteitsonderzoek. VIN ontbreekt.
VR 3.2.16 CO percentage te hoog. 4,5% max.
VR 3.2.24 Veerbevestiging ondeugdelijk.
Links voor voorste draaipunt.
WVW 75 Waarschuwingsinrichting remvloeistofniveau
is niet aanwezig.
WVW 75 Autogordel beschadigd links voor.
WVW 75 Verplichte verlichting voldoet niet aan de voorgeschreven kleur stadslichten mogen alleen geel of wit.
WVW 75 Verplichte verlichting, retroreflectoren of markering is niet juist geplaatst zij markerings lichten voor uitschakelen en of achter bij plaatsten links en rechts.
Nu in het nederlands:
geen chasisnr. ingeslagen is opgelost RDW slaat het erin voor 62.50
CO% 0.3% te hoog dus volgende keer volgas erheen(dan is alles goed warm)
voorste busje van de bladveer hij zij kapot ik vond hem aangeroest(geen speling)maar ja de RDW heeft altijd gelijk,(anders krijg ik geen kenteken)dus weet iemand waar ik zon busje kan kopen BVD.
en dan nu moet ik een lampje maken op mijn dashboard dat gaat branden als de remvloeistof onder pijl is.
weet misschien iemand van welk merk auto het dopje v/h remvloeistofresevoir past? uiteraard met een vlotter voor het lampje.BVD
Heeft nog iemand een gordel liggen?
Mijne heeft een SCHEUR van 2MM
In dat hele gezeik om die oranje lampen die meebranden is opgelost 2sec 24volt erop en ze branden nooit meer.
na de keuring in godsnaam maar weer 5euri investeren(nieuwe lampen)
alvast bedankt
mvrgr Raymond
dtb member 878
AFKEURPUNTEN:
WVW 75 Identiteitsonderzoek. VIN ontbreekt.
VR 3.2.16 CO percentage te hoog. 4,5% max.
VR 3.2.24 Veerbevestiging ondeugdelijk.
Links voor voorste draaipunt.
WVW 75 Waarschuwingsinrichting remvloeistofniveau
is niet aanwezig.
WVW 75 Autogordel beschadigd links voor.
WVW 75 Verplichte verlichting voldoet niet aan de voorgeschreven kleur stadslichten mogen alleen geel of wit.
WVW 75 Verplichte verlichting, retroreflectoren of markering is niet juist geplaatst zij markerings lichten voor uitschakelen en of achter bij plaatsten links en rechts.
Nu in het nederlands:
geen chasisnr. ingeslagen is opgelost RDW slaat het erin voor 62.50
CO% 0.3% te hoog dus volgende keer volgas erheen(dan is alles goed warm)
voorste busje van de bladveer hij zij kapot ik vond hem aangeroest(geen speling)maar ja de RDW heeft altijd gelijk,(anders krijg ik geen kenteken)dus weet iemand waar ik zon busje kan kopen BVD.
en dan nu moet ik een lampje maken op mijn dashboard dat gaat branden als de remvloeistof onder pijl is.
weet misschien iemand van welk merk auto het dopje v/h remvloeistofresevoir past? uiteraard met een vlotter voor het lampje.BVD
Heeft nog iemand een gordel liggen?
Mijne heeft een SCHEUR van 2MM
In dat hele gezeik om die oranje lampen die meebranden is opgelost 2sec 24volt erop en ze branden nooit meer.
na de keuring in godsnaam maar weer 5euri investeren(nieuwe lampen)
alvast bedankt
mvrgr Raymond
dtb member 878
Je kan ook voor de keuring de lampjes eruit draaien. Scheelt weer 5 euri.
Waarschuwingslampje remvloeistof: die zit in je dashbord en wordt geschakeld door de remdrukverdeler op je chassis.
De RDW moet toch echt eens de fabrieksgegevens lezen -zucht- . Dit lampje gaat trouwens ook branden als je de auto op de parkeerrem zet.
Dit systeem is te "high tech" voor de RDW om te begrijpen; zij willen een vlottertje ofzo die ze kunnen zien. Maar "ons" systeem is ook afdoende en moeten ze goedkeuren.
Waarschuwingslampje remvloeistof: die zit in je dashbord en wordt geschakeld door de remdrukverdeler op je chassis.
De RDW moet toch echt eens de fabrieksgegevens lezen -zucht- . Dit lampje gaat trouwens ook branden als je de auto op de parkeerrem zet.
Dit systeem is te "high tech" voor de RDW om te begrijpen; zij willen een vlottertje ofzo die ze kunnen zien. Maar "ons" systeem is ook afdoende en moeten ze goedkeuren.
Gerhart
bedankt voor jullie snelle reakties.
ik heb vandaag de verlichting in orde gemaakt en dat busje uit de bladveer gehaalt inderdaad er was niets mis mee maar ja nu hij eruit is doe ik er wel een nieuwe in.
en Gerhart ik zou zeer blij zijn met iets op papier wat ik die jongens daar onder de neus kan drukken.
Raymond Kuils
E-mailadres(sen):
kuils@coenraad.com
En dan heb ik nog een probleem mijn zekering van de rem lichten gaat vaak kapot iemand die dit herkent????
alvast bedankt
Raymond
ik heb vandaag de verlichting in orde gemaakt en dat busje uit de bladveer gehaalt inderdaad er was niets mis mee maar ja nu hij eruit is doe ik er wel een nieuwe in.
en Gerhart ik zou zeer blij zijn met iets op papier wat ik die jongens daar onder de neus kan drukken.
Raymond Kuils
E-mailadres(sen):
kuils@coenraad.com
En dan heb ik nog een probleem mijn zekering van de rem lichten gaat vaak kapot iemand die dit herkent????
alvast bedankt
Raymond
-
- Contacteer: