Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Kars Pepels - DTB Member 740

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

Ik ben Kars Pepels,

Ik ben sinds vorige week ook trotse bezitter van een w200 uit '76. Heb mij reeds aangemeld bij de club. Ik ben al zo'n 4 jaar passief aan het kijken geweest naar zo'n truck. In limburg zijn ze niet zo goed te vinden (niet te koop althans ??? ) uiteindelijk heb ik hem gevonden bij autopride in brunssum. Ik heb hem gekocht zonder erin te rijden want hij kon niet starten omdat de startmotor kapot was. Toen ik hem ging halen moest de dealer mij uitleggen hoe ik moest rijden. :( . Ik had totaal geen contacten in het oldtimer / amerikanen circuit en bedacht me dat de enige manier om daar toch aan te kunnen beginnen was om gewoon zo'n ding te kopen. Sinds januari woon ik op mijn eigen, en heb gelukkig een oprit breed genoeg voor de dodge en mijn daily driver ( een mazda 323 f 2.0 V6 uit 95 , ik weet het :blasfemie..maar het contrast tussen beide is iedere keer weer een beleving) welke ik een paar maanden terug had aangeschaft. In korte tijd 2 flinke ribben uit mijn lijf (not to mention de hypotheek enz.) Maar nu istie er:
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>De aandrijving zit momenteel alleen op de achterwielen. De kruiskoppeling naar voor heb ik er wel bijgekregen. Er zit een dijk van een stuurbekrachtiging in. Toen ik hem was gaan halen, en vervolgens in mijn mazda met servo stuurbekrachting stapte vond ik deze zwaar sturen :0 . Ik weet inmiddels dat er cherrybomb dempers onderliggen met een vers gebogen uitlaat. Side steps, rollbar .. gastank zit voor de achterbumper..nieuwe remmen..33 banden.. verder kan ik niets meer bedenken.




Edited By kars on 1095838060
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Ziet er gaaf uit, Kars!!!!!!!!
Gerhart
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Mooie Dots Kars,

Enne... WELKOM bij de club!
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
98-1034179984

Bericht door 98-1034179984 »

toffe dodge Kars. Mijn fotootjes zijn toegekomen dus je kan altijd eens gaan kijken. Hij ziet er nog niet zo goed uit als de jouwe maar ik heb geduld. Iedere dag een stapje dichter. Ben nu bezig met het spuiten( mat zwart ).
Bye !
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

Succes. Ik ging in eerste instantie ook voor zwart. Die van mij stond ook te koop als 'zwart' , pas toen ik ermee naar huis reed zag ik dat hij donkerblauw was, en na een poetsbeurt zagen anderen dat ook :D . Maaruh, ik kan je foto's nog steeds niet zien in je eerste bericht, of heb je ze nu ergens anders staan?
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

:( Mijn dodge is verkocht.

De nieuwe eigenaar : www.w200.nl
sicky61
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 nov 2002 23:15
Locatie: DRIEBERGEN
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

kars schreef::( Mijn dodge is verkocht.

De nieuwe eigenaar : www.w200.nl
gecondoleerd......en nu? ???
GROETE' SICKY
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

Hallo Kars,
Allereerst van harte met je aanschaf :joker:
Ik kan alleen de foto's niet zien,ik weet niet of dat aan mijn computerke lig ???? Wie kan me zeggen wat er gaande is. Ik zie alleen wit met een rood kruisje in de hoek (heb ik wel vaker!!)
p.s. Ik heb geen commodore 64!!!!!!Hij is al wat nijer
"Kale"
Berichten: 490
Lid geworden op: 20 apr 2003 21:13

Bericht door "Kale" »

martijnbaltussen schreef:Hallo Kars,
Allereerst van harte met je aanschaf :joker:
Ik kan alleen de foto's niet zien,ik weet niet of dat aan mijn computerke lig ???? Wie kan me zeggen wat er gaande is. Ik zie alleen wit met een rood kruisje in de hoek (heb ik wel vaker!!)
p.s. Ik heb geen commodore 64!!!!!!Hij is al wat nijer

Nee hoor, het ligt niet aan jouw...
Want ik zie ook de bekende rode kruisjes...
Kars heeft waarschijnlijk de foto's uit z'n map gehaald of zijn link's zijn veranderd.
Of de site of host waar ie z'n foto's heeft staan ligt eruit of heeft storing...
----------------------------------------------------------
P.s. Als je de berichten goed teugleest zie je dat Kars z'n Dodge gekocht heeft op Aug.-05-2002 en 'm weer verkocht op Sep.-21-2004
:)




Edited By "Kale" on 1095793737
98-1095606815

Bericht door 98-1095606815 »

Tja, de nieuwe eigenaar is volgens mij wel blij mee. Teminste ik zie het monster hier niet op de parkeerplaats staan, dus hij is nog ergens aan het rond tuffen :-).

Groeten Jeroen.




Edited By bonza on 1095861018
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

Yep, "KALE" je hep geleik. Ik mot beter oplette.

Greetz Martijn :withstupid:
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

voor de volledigheid nog even aangepast :p
Plaats reactie