Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Martijn Baltussen - DTB MEMBER 881 - foto's voor de 3-e keer!!

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

Zo eindelijk weer thuis. Het was wel een lange rit naar Duitsland toe hoor. S'nachts om 3 uur gaan rijden met 2 aanhangers.Eenmaal daar gekomen bleek dat de Dodge er net niet op paste!!!! Dan maar scheef erop en goed vastzetten. Op de andere aanhanger de laadbak met alle losse delen alles ingeseald en karren maar weer. S'avonds om half 6 weer thuis,en een Dodge rijker.

Nu zal ik een proberen of ik er een paar foto-tjes opkrijg??

Groeten Martijn Baltussen
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

http://photobucket.com/albums/v426/bef16/

Sorry voor alle vervuiling op de site, maar nu moet het wel goed zijn.Anders geef ik het op en haal ik psychische hulp.

Ik verzend hem nu en ga het even chekken!!!!!!
grtn Martijn
"Kale"
Berichten: 490
Lid geworden op: 20 apr 2003 21:13

Bericht door "Kale" »

Martijn,
Je hebt in ieder geval al je foto's bij photobucket in een map gezet.
Als je nu in die map kijkt dan zie je onder elke foto 3 vakjes met link's die je aan kunt klikken.
Voor het posten op het DTB-forum klik je met de linkermuisknop 1X op de onderste waarna die link geselcteerd word, daarna klik je met de rechtermuisknop nog 1X op die link om hem te kopiëren.
Daarna plak je die link in je bericht op het DTB-Forum.

Zo moet het lukken, niet opgeven, je bent er bijna...
Ik heb er vast ééntje voor je gepost..

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>




Edited By "Kale" on 1092177443
116-1069343120

Bericht door 116-1069343120 »

Hij mag dan nog niet klaar zijn maar dat ziet er veelbelovend uit , word er jaloers van :p :p
Veel sucses met de verdere afbouw.
"Kale"
Berichten: 490
Lid geworden op: 20 apr 2003 21:13

Bericht door "Kale" »

Baaai de weeee,

Je hebt trouwens een hele mooie Dodge, blok ziet er gelikt uit!!!




Edited By "Kale" on 1092177513
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

Zoals de Dodge er nu uit ziet heb ik hem gekocht in Duitsland.Er zit nog wel een beetje werk aan.Het verloop laat ik middels foto's wel zien.
Erg bedankt voor je tips KALE. Nu kan ik het zelf. gaaf.
groeten uit Bemmel

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
"Kale"
Berichten: 490
Lid geworden op: 20 apr 2003 21:13

Bericht door "Kale" »

Graag gedaan, Martijn.
Nog 1 tipje: tussen de verschillende link's zou je beter een regel vrij kunnen laten.
Zo zet je de foto's onder elkaar en word het forum niet zo breed. Niet iedereen heeft een 23 Inch scherm... :D

Dit kun je achteraf wijzigen in je reeds verstuurde berichtje, door rechtsboven in je berichtje op de [wijzig] knop te klikken...

Ennuh,
Bemmel da's vlakbij, ik werk zo'n beetje bij je buren: in Lent.

Groeten uut Malden bij Nijmegen.




Edited By "Kale" on 1092177551
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Zow in die staat wil iedereen zen dodge wel hebben..
Heb je zeker flink wat voor neer moeten tellen ?
Maar in ieder geval welkom en veel sleutelplezier gewenst..
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Hee Martijn

Dat ziet er goed uit hoor, een hele mooie Dodge, Veel suc6 met afbouwen, en als je vragen hebt weet je waar je terecht kunt.

Nu nog even lid worden he? :D


p.s. ik heb alle onderwerpen maar even samengevoegd, is het niet "rommelig" meer :)
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

Ik ben als het goed is al lid??? Heb alleen nog geen rekening ofzo gehad.
Zal wel een keer komen toch?
Martijn
66-1067793066

Bericht door 66-1067793066 »

dus die foto's van dat stralen dat doe je niet zelf? heeft de persoon die jou dodge in duitsland opgeknapt heeft die eerder al gemaakt? ofzo?

Wat moet je er nu allemaal nog aan doen??

vr gr bram.
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

Zoals je ziet is het complete chassis gestraald en gespoten.De motor is voor het uitbouwen getest.(volgens verkoper) De cabine is uitgestukt en in de basis lak groen gespoten.Met de koop kreeg ik er 10 ltr verf bij.De laadbak is nog in de oude laklaag en vol met deuken. De zijschermen,deuren,motorkap en bumpers zijn blank (gestraald) en een beetje rot.De motor moet nog wel aan het lopen gemaakt worden en ik ga gelijk gas inbouwen Als er iemand tips of suggesties heeft ,ik hoor het graag!:blush: Ook heb ik alle rubbers voor de cabine nieuw nodig.(Ramen en deuren). Een vloermat , hemel en deurbekleding zaten er ook niet bij. Verder weet ik nog niet wat er nog meer ontbreekt maar daar kom ik wel achter toch?
66-1067793066

Bericht door 66-1067793066 »

Dat zal toch wel?

Ik ben ook bezig met een complete restauratie, en momenteel lig je wel voor ;-) Ik heb vorige week voor het eerst weer eens iets aan elkaar geschroeft en hoop dat er snel veell meer aan vast komt. over een week of tweedrie wil ik het frame weer op wielen hebben staan. Mocht je iets missen of niet weten hoe het te monteren dan hoor ik het wel, misschien dat ik nog weet hoe het ook al weer zat....

gr br
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

ff een berichtje voor "kale" kun je als je zin en tijd heb een keertje in bemmel langs rijden om een beetje info te verstrekken. ik kan je niet mailen (werk niet , ik krijg een error ) en ik ben ondertussen wel lid (geld is al lang afgeschreven)hopelijk hoor ik van je,of van een andere techneut die in de buurt van bemmel woont.

groeten martijn
114-1032588899

Bericht door 114-1032588899 »

martijnbaltussen schreef:Zoals de Dodge er nu uit ziet heb ik hem gekocht in Duitsland.Er zit nog wel een beetje werk aan.Het verloop laat ik middels foto's wel zien.
Erg bedankt voor je tips KALE. Nu kan ik het zelf. gaaf.
groeten uit Bemmel

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Weer een dodge in de regio :D
welkom , woon zelf in gendt,en rij een blauwe ram 1500
ut wordt nog druk in de regio

tot Later :bier:
Plaats reactie