:unclesam: Hallo .
We hebben er een broertje bij.
Vandaag hebben we hem officieel geadopteerd en nu wacht hij, ja hij is nog altijd Amerikaan, op zijn Nederlandse papieren.
De mensen van de RWD hebben het druk zeggen ze, u weet wel meneer vakantie en zo heel druk.
Hoop dat het niet te lang duurt, eigenlijk is die geadopteerd om dat ik niet meer mag en kan sleutelen aan mijn Adventurer.
Door mijn ziekte Artrose kan ik de dag nadat ik aan de auto heb gewerkt niet meer mijn handen naar behoren bewegen en hebben we besloten niet de DTB te verlaten maar lid te blijven en een Dodge aan te schaffen die wat minder sleutel gevoelig is lach014 .
Hoop dat de foto erop kan, anders zet Rachel hem wel erop.
Bijlagen
Dodge_Jan_bew.JPG (0 Bytes) 3850 keer bekeken
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas
nou dat is een mooie dodge nu maar hopen dat je het sleutelen niet mist.het kost een paar centen maar dan heb je ook wat
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Hallo.
Tonnie Gerhart Maurice Rachel en en en en en iedereen bedankt voor de geweldige ontvangst bij de adoptie van, want zo noemen we hem, de Adventurer 2.
Hij zal over 4 tot 5 weken het werk gaan overnemen van de Adventurer waar ik en dat is eerlijk en gemeend met pijn en verdriet afscheid van moet nemen op advies van mensen die er voor geleerd hebben en waar ik altijd de medicijn man van het dorp tegen zeg.
Heb het lang kunnen tegen houden maar ik weet dat ik die strijd op de lange duur verlies en als ik de auto niet meer volgens mijn normen kan onderhouden zoals ik dat wil dan kan ik hem beter een andere baas bezorgen.
Zet hem nog niet officieel te koop want dat geeft me een gevoel van zo jongen ik heb een andere aangeschaft nu moet jij maar ophoepelen.
Technisch optisch en strak is die, geen en als ik zeg geen rotte of geroeste plekken dan meen ik dat.
Hoop dat er zich iemand meld die ervoor zorgt dat ie zo blijft en dan heeft die er ongetwijfeld nog jaren en jaren plezier aan.
En als er niemand komt dan pak ik hem in en bewaar hem. :inlove:
Bijlagen
groesbeek_splash_1.JPG (0 Bytes) 3850 keer bekeken
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas
Heeej Jan, :bier: :bier:
Shieke bak manne ! !
Haupelik kinse waal auch van de dodges van angere aafblieve :D woa se altied zo good bes om mit te helpen. :welder:
Völ plezeer mit dien nuuje aanwinst ! En sterke met het aafshied van de ouwe.
Jan, ook gefeliciteerd vanaf deze kant met je nieuwe aanwinst..
En bedankt voor al je steun die we tot nu toe van je gehad hebben.. echt toppie..
Veel sterkte ook met je "ziekte" en veel plezier gewenst met je nieuwere auto..