Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Alain van Walsum - DTB Member 326 - Niet nieuw

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
alain
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 mar 2004 15:12
Locatie: DTB member 326

Bericht door alain »

Yo,

Ben Alain van Walsum uit Zwijndrecht en heb sinds een maandje of 3 geen W200 meer. Heb m gesloopt en een Ram gekocht. Check me rides op Alains Streetmachines. :cool:

M'n W200 staat er nog wel op, maar is alleen nog maar memories. K moet de site weer eens updaten.
Antwoord nie met "welkom bij de club" want alsie ff oplet zie je m'n member #326. Zit er dus al ff. :;):
Later,
~Alain~
Lidnummer 326

----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Nou, Alain, dan NIET welkom bij de club.
Maar het is leuk te zien dat je ook regelmatig op de site komt.
Kunnen we je tenminste moeilijke dingen over motoren en transmissies voorleggen via de site!

Maarre, leuke voertuigen heb je in je collectie!
Gerhart
alain
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 mar 2004 15:12
Locatie: DTB member 326

Bericht door alain »

Thnx Gerhart, en moeilijke vragen zijn altijd ok. Ja, ben er regelmatig (niet iedere dag) om ff te checken waz up en anderen weer op weg te helpen.

Zoals je ziet heb ik het druk met een heel andere tak van sport. Daar gaat best wel tijd in zitten, maar daar ik ook behoor tot de harde kern van DTB, probeer ik daarom zoveel mogelijk evenementen nog bij te wonen. Lukt niet altijd, zoals b.v. volgende week sta ik op de drag strip als de technische middag/avond van DTB is.
Later,
~Alain~
Lidnummer 326

----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

In elk geval succes dan, op de "dragstrip" en (weer) tot ziens bij een evenement!
Gerhart
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Ach Alain,

Je mag op een dagje in het terrein ook wel een keertje met me meerijden. Ach je mag mijn Dodge ook een keer meenemen in het terrein. Als je net zo rijdt als je mij hebt geleerd, dan heb ik er geen probleen mee.
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
alain
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 mar 2004 15:12
Locatie: DTB member 326

Bericht door alain »

;) Thnx Muis. Ga graag weer een keertje met je mee.
Gerhart ook bedankt en ik ga het zeker weer proberen.
Later,
~Alain~
Lidnummer 326

----------------------------------------------------------------------------
A wise man once said: "There's no replacement for cubic inches"........then they went on and invented Forced Induction
Plaats reactie