Doe je nog wat met die slechtere cabine?
Mocht je nog wat hulp nodig hebben qua plaatwerk wil ik best een handje helpen hoor...
Moet nog even kijken wat ik met de rest-onderdelen doe.
De goeie stukken worden gebruikt om de slechte delen van de andere cabine mee te repareren.
Bedankt voor je hulp-aanbod, Roger!!
Is echter allemaal al geregeld, dus...
Terugtrekken, van zo'n onbetaalbare vriendschap???
En wees eerlijk die 50 euro? Heb je toch van ons gekregen voor het uitzoeken in het postkantoor... die grote krat met Dodge-info's....
Komt allemaal goed, Hans.
Nu gaat de hele cabine uit elkaar, wordt verder gestraald (binnen & buiten), gerepareerd, gecoat, in elkaar gezet, nog een keer (binnen & buiten) gecoat, en klaar is Gerhart.
MMMMhhhhhmmmmm.......minder.....
Zoals je weet gerhart, heb ik het erg druk, zo druk dat ik nu ff gauw verder moet! Het huishouden kent geen geduld en helaas ook geen genade!
echt druk....ik gewoon geen tijd voor de club! hahahah
groeten! Maui
Laatste nieuws: de cabine wordt momenteel gerestaureerd.
Momenteel ligt het dak eraf en het blijkt best mee te vallen. In de fabriek is er nooit iets van conservering aangebracht tussen de dakdelen, maar met de roest valt het erg mee.
Alleen aan de dakranden zaten wat gaten, maar de dakplaten hebben een mooie egale dunne laag roest. Dit wordt nu allemaal gestraald en in de twee componenten ak gezet en weer in mekaar gebakken.
Op naar de ventilatiebak en de vloer.
Onderdelen voor de voor- en achteras zijn ondertussen ook binnen, dus die kunnen ook afgemaakt worden en er onder gehangen worden. Deze waren al gestraald en afgelakt.
Bijlagen
Laatst gewijzigd door Gerhart op 12 jan 2020 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, rondom zit heeeeel veeeeel kit. Hieronder zitten een paar puntlassen die je dan kan uitboren.
Oftewel eerst alle kit weghalen, dan zie je de puntlassen vanzelf.