hoi hoi,
zoals sommige van jullie weten rijdt onze d200 nog steeds rond met een ontsteking met contactpunten.. reden onduidelijk toen het vorige blok de geest had gegeven en er een ander blok in kwam.. nu willen we weer een electronische ontsteking er terug in zetten.. wie kan ons vertelllen wat allemaal nodig is ? we hebben al wel het ontstekingshuis liggen, een onstekingsmodule hebben we ook.. maar missen we nu nog wat ?? en dan natuurlijk de vraag of er iemand is die weet hoe dit allemaal aan te sluiten.. er is geen haast bij maar ben alvast vooronderzoek aan het doen ervoor..
ontsteking - ontsteking
Hey Brutus nog weinig reactie hierop,maar ik zal t zo uit mijn hoofd ook niet weten.Ik neem aan dat jullie auto zelf al een electronische ontsteking gehad heeft en er alleen op het andere blok een gewone ontsteking zit.Is te hopen dat dan de aansluitingen van de module nog gewoon op hun plek zitten,anders zou je een deel van een oude kabelboom moeten opsnorren.Als je dan ook nog gewoon de weerstand er tussen heb zitten heb je volgens mij niet veel meer nodig!
Misschien tot zaterdag!
Suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien tot zaterdag!
Suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hey trucker alles goed man?
er is idd met het inbouwen niet veel verandert maar wat er nog wel zit of wat niet dat weet ik ook zo niet..
heb wel een onstekingsmodule liggen en bij mijn weten zitten alle aansluitingen er ook nog aan.. zou graag een keer met iemand die er net iets meer verstand van heeft naar willen kijken en evt. afstellen.. daar heb ik net te wienig kaas van gegeten snappie..
ps. misschien tot zaterdag..
gr, Brutus
er is idd met het inbouwen niet veel verandert maar wat er nog wel zit of wat niet dat weet ik ook zo niet..
heb wel een onstekingsmodule liggen en bij mijn weten zitten alle aansluitingen er ook nog aan.. zou graag een keer met iemand die er net iets meer verstand van heeft naar willen kijken en evt. afstellen.. daar heb ik net te wienig kaas van gegeten snappie..
ps. misschien tot zaterdag..
gr, Brutus