Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Luc Dassen - DTB Member 845 - who the #### is lucadee

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
lucadee
Contacteer:

Bericht door lucadee »

Hallo als vers lid wil ik me toch even voorstellen.
ik ben dus luc dassen en woon in een klein dorpje Geulle genaamd.hier woon ik samen met mijn vrouw,zoon, 2 duitse doggen en 1 jack russel (overigens bij nog een ander dodgeclublid in de straat !!)
na mijn eerste W200 na bewezen diensten(verbouwing) verkocht te hebben,heb ik eindelijk het vrouwtje weer zo gek gekregen om weer een w200 aan te schaffen,na lang zoeken heb ik er weer eentje (zucht) volgens mijn vrouw is de dodge het kerstkado voor de eerste tig jaar !! but who cares ??
in ieder geval kan ik nu weer lekker rondbrommen en sleutelen.

problems met je dodge en in de buurt van Geulle......
drop by !!
the groeten :welder:

Edited By lucadee on 1079550213
Bijlagen
dtb.jpg
dtb.jpg (25.24 KiB) 2824 keer bekeken
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK

1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.

1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
kars

Bericht door kars »

Welkom mede-limbo-dodger , jij had toch niet eerst die superstrakke metallic grijze dodge die meanjoe uit meers gekocht heeft ? Just a wild guess , maar de wereld is klein, en die dodge kwam ook uit geulle.

Groeten Kars (uit Stein)
Dennis the Menace

Bericht door Dennis the Menace »

Hoi hoi welkom back in de wereld die dodge heet.

Groetjes Dennis
86'er Dodge B250 camper 318cui
jean-paul

Bericht door jean-paul »

welkom terug en zo zie je wel weer eens een Dodge altijd een Dodge!
gr jp jp
country4all
Contacteer:

Bericht door country4all »

lucadee schreef:Hallo als vers lid wil ik me toch even voorstellen.
ik ben dus luc dassen en woon in een klein dorpje Geulle genaamd.hier woon ik samen met mijn vrouw,zoon, 2 duitse doggen en 1 jack russel (overigens bij nog een ander dodgeclublid in de straat !!)
na mijn eerste W200 na bewezen diensten(verbouwing) verkocht te hebben,heb ik eindelijk het vrouwtje weer zo gek gekregen om weer een w200 aan te schaffen,na lang zoeken heb ik er weer eentje (zucht) volgens mijn vrouw is de dodge het kerstkado voor de eerste tig jaar !! but who cares ??
in ieder geval kan ik nu weer lekker rondbrommen en sleutelen.

problems met je dodge en in de buurt van Geulle......
drop by !!
the groeten
:D Hey Lucadee en ook alle andere dodge rijders het valt me op dat er hier aan de Maasband heel veel W200 ers rijden.
Zou leuk zijn om eens wat adressen uit te wissellen en ervaringen ,Kars heeft het al eens erover gehad maar het is er nog niet van gekomen dus Kars bij deze jij bent vanaf nu de voorzitter van de Limbododgers :joker: .
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

uuhhhhhh

welkom ..limbododger...
Er is geen onderscheid hoor
Dodge is Dodge
of je nu uit limboland komt of uit friesland..
Als je maar plezier ermee hebt..gna gna

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ingridje
kars

Bericht door kars »

ingridje schreef:uuhhhhhh

welkom ..limbododger...

Heej , zeker iedereen die dodge rijdt rules, heck iedereen die een amerikaan met v8 rijdt krijgt van mij een koekje :bier: .

Wat ik alleen wou aangeven met limbo dodger, is : heej ik woon bij jou om de hoek, let's meet.

Ik weet wel, als echte diehard dodger moet het je geen fuck uitmaken om 200 km te rijden voor het een of het ander.

Whatever,
Als je dicht bijelkaar zit, kan je wel op een zondagmiddag als het je invalt even motorkap hangen met een ander of wat gaan crossen ergens ofzo, dat doe je niet zo snel als iemand anders weet ik waar woont.
Dodgie Girl
Contacteer:

Bericht door Dodgie Girl »

kars schreef:
ingridje schreef:uuhhhhhh

welkom ..limbododger...

Heej , zeker iedereen die dodge rijdt rules, heck iedereen die een amerikaan met v8 rijdt krijgt van mij een koekje :bier: .

Wat ik alleen wou aangeven met limbo dodger, is : heej ik woon bij jou om de hoek, let's meet.

Ik weet wel, als echte diehard dodger moet het je geen fuck uitmaken om 200 km te rijden voor het een of het ander.

Whatever,
Als je dicht bijelkaar zit, kan je wel op een zondagmiddag als het je invalt even motorkap hangen met een ander of wat gaan crossen ergens ofzo, dat doe je niet zo snel als iemand anders weet ik waar woont.
Zekers Kars,

En trouwens dat moterkap hangen moet er binnenkort maar eens zeker van gaan komen, zeker nu dat ook de Dots van Maisdodger okidoki is :D

Fijne kerstdag nog dodgers

Dodgie Girl
Plaats reactie