Hallo als vers lid wil ik me toch even voorstellen.
ik ben dus luc dassen en woon in een klein dorpje Geulle genaamd.hier woon ik samen met mijn vrouw,zoon, 2 duitse doggen en 1 jack russel (overigens bij nog een ander dodgeclublid in de straat !!)
na mijn eerste W200 na bewezen diensten(verbouwing) verkocht te hebben,heb ik eindelijk het vrouwtje weer zo gek gekregen om weer een w200 aan te schaffen,na lang zoeken heb ik er weer eentje (zucht) volgens mijn vrouw is de dodge het kerstkado voor de eerste tig jaar !! but who cares ??
in ieder geval kan ik nu weer lekker rondbrommen en sleutelen.
problems met je dodge en in de buurt van Geulle......
drop by !!
the groeten :welder:
Edited By lucadee on 1079550213
Luc Dassen - DTB Member 845 - who the #### is lucadee
-
Dennis the Menace
-
country4all
- Contacteer:
:D Hey Lucadee en ook alle andere dodge rijders het valt me op dat er hier aan de Maasband heel veel W200 ers rijden.lucadee schreef:Hallo als vers lid wil ik me toch even voorstellen.
ik ben dus luc dassen en woon in een klein dorpje Geulle genaamd.hier woon ik samen met mijn vrouw,zoon, 2 duitse doggen en 1 jack russel (overigens bij nog een ander dodgeclublid in de straat !!)
na mijn eerste W200 na bewezen diensten(verbouwing) verkocht te hebben,heb ik eindelijk het vrouwtje weer zo gek gekregen om weer een w200 aan te schaffen,na lang zoeken heb ik er weer eentje (zucht) volgens mijn vrouw is de dodge het kerstkado voor de eerste tig jaar !! but who cares ??
in ieder geval kan ik nu weer lekker rondbrommen en sleutelen.
problems met je dodge en in de buurt van Geulle......
drop by !!
the groeten
Zou leuk zijn om eens wat adressen uit te wissellen en ervaringen ,Kars heeft het al eens erover gehad maar het is er nog niet van gekomen dus Kars bij deze jij bent vanaf nu de voorzitter van de Limbododgers :joker: .
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

-
105-1046176934
ingridje schreef:uuhhhhhh
welkom ..limbododger...
Er is geen onderscheid hoor
Heej , zeker iedereen die dodge rijdt rules, heck iedereen die een amerikaan met v8 rijdt krijgt van mij een koekje :bier: .
Wat ik alleen wou aangeven met limbo dodger, is : heej ik woon bij jou om de hoek, let's meet.
Ik weet wel, als echte diehard dodger moet het je geen fuck uitmaken om 200 km te rijden voor het een of het ander.
Whatever,
Als je dicht bijelkaar zit, kan je wel op een zondagmiddag als het je invalt even motorkap hangen met een ander of wat gaan crossen ergens ofzo, dat doe je niet zo snel als iemand anders weet ik waar woont.
-
Dodgie Girl
- Contacteer:
Zekers Kars,kars schreef:ingridje schreef:uuhhhhhh
welkom ..limbododger...
Er is geen onderscheid hoor
Heej , zeker iedereen die dodge rijdt rules, heck iedereen die een amerikaan met v8 rijdt krijgt van mij een koekje :bier: .
Wat ik alleen wou aangeven met limbo dodger, is : heej ik woon bij jou om de hoek, let's meet.
Ik weet wel, als echte diehard dodger moet het je geen fuck uitmaken om 200 km te rijden voor het een of het ander.
Whatever,
Als je dicht bijelkaar zit, kan je wel op een zondagmiddag als het je invalt even motorkap hangen met een ander of wat gaan crossen ergens ofzo, dat doe je niet zo snel als iemand anders weet ik waar woont.
En trouwens dat moterkap hangen moet er binnenkort maar eens zeker van gaan komen, zeker nu dat ook de Dots van Maisdodger okidoki is :D
Fijne kerstdag nog dodgers
Dodgie Girl