Ik zal mij even voorstellen: Ik ben Wilfred maar iedereen noemt me Wilf. Wel zo makkelijk! Ik ben 23 jaar, studeer muziektechnologie en ben gek op Noorwegen, Metal, vikingcultuur en US cars van voor '80 (met name Dodge W200 '76-'77, Challenger '70, Charger '68, Road Runner '69, Cuda en Chevrolet El Camino '71, Corvette '74-'76 en Ford Ranchero '78 -ik ben vast nog wel wat vergeten-).
Ik ben links en heb helaas ook 2 linkerhanden maar ik ga stug door met mezelf van alles leren. Alleen durf is nog niet alles zelf te doen aan de Dodge begrijpelijkerwijs. Ik heb wel wat kleinigheden gedaan zoals de bank verfen met vinylverf zodat 'ie wat beter oogt; ook gedaan met de deuren van binnen.
Ik hoop dat ik binnenkort met jullie kennis kan maken. Ik heb sinds april een W200 (mijn droomauto van kinds af aan!) en ben er ERG trots op!
Helaas moet hij nog hard onder handen genomen worden. Ik ben zelf nog niet al te handig maar wil/kan veel leren! Hopelijk leer ik ook wat van jullie ;)
De belangrijkste probs:
- lekke gasleiding
- uitgedroogde banden
- roest roest ROEST!
- versleten askruisjes o.i.d. (tik in linkerwiel in de Drive)
- niet gebalanceerde as (heftig trillen bij snelheden boven 60 km/u)
- bij koude start beweegt hij nauwelijks (of dit nu door te weinig ATF komt weet ik nog niet aangezien ik niet veel kan rijden met de lekke LPG-vulleiding - kan niet tanken)
- tik in motor (zuigerveer?)
- lekke overgang van uitlaatspruitsuk naar uitlaat
Zo zijn er nog een aantal kleinere dingen maar de pret wordt niet gedrukt want wat een heerlijke truck is het toch!
Maar goed, tijd voor PLAATJES!!!!

Graag tot ziens en Dodge on!!!
Edited By Wilf on 1060812992