probleempje,als ik een tijdje heb gereden met deze temperaturen slaat m'n shark af(bv op terugweg van Asten gezien door meerderen),nou zegt ons aller anwb'ke dat het de verdeler is(waarschijnlijk) sprak ik gister met sicky en die kwam met de opmerking jouw bobine zit nog op de originele plek,daardoor wordt ie te warm.verplaats 'm naar een zijscherm en je probleem is waarschijnlijk opgelost.
je voelt 'm al aankomen KLOPT DIT?????
zo ja graag reacties en zo nee wat kan het dan wel zijn??
grtz Paul
Remember,if you can't dodge the dodge
the dodge will dodge you!!
Nou, of het echt klopt weet ik niet..
Maar ik heb bij beide Dodges een tijdje geleden ook de bobine op het scherm gezet i.p.v. op het blok en ik heb geen last van de warmte en m'n Dodgies ook niet :)
gr,
Ronald
[
'76 Dodge W200
'80 Dodge Ramcharger 100 AD
<=- AquaFobia - I don't fear water, really, I don't. -=>
Hoi Paul.
Zoals je weet ben ik ook in Asten bij American Wheels geweest(bloed gezellig he),en ik heb van Vinkeveen tot voorbij Eindhoven in de bloedhitte file gereden,heb hier bijna 4 uur over gedaan,en heb geen enkele last gehad van afslaan.Sterker nog,heb de motor diverse keren afgezet,bij het wachten,en hij startte elke keer weer meteen.Mijn bobine zit ook nog gewoon op de motor,dus ik denk niet dat het daarin zit,mits je bobine natuurlijk goed is.Ik weet niet of je op gas of benzine rijdt,maar bij benzine kan je bij grote hitte wel eens last krijgen van een luchtbel in je benzineleiding (vapor lock),maar nogmaals als je elektrisch systeem goed is moet hij ook met hitte blijven lopen.
Groet Nico
waterfobie,heb jij voor die tijd wel eens dat probleem gehad dan??als ik 'm een half uur laat afkoelen loopt ie wel weer,zou het gewoon een probleem kunnen zijn van te grote uitzetting?het contact op de verdeler bijvoorbeeld?
grtz Paul
Remember,if you can't dodge the dodge
the dodge will dodge you!!
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad maar ook met kouder weer...
Wilde de Dodge gewoon een pauze hebben totdat hij wat was afgekoeld en dan deed hij het weer..
Het zat bij mij in de slechte bedrading in de buurt van de bobine..
'T is in ieder geval beter voor de bobine als tie niet te warm zit en met zo weinig mogelijk trillingen te maken krijgt.
Van de motor af met dat ding is dus wel goed.
Precies Gerhart, ik heb zelf aan den lijve ondervonden dat een bobine op een rare manier dood kan gaan, met alle onverklaarbare storingen daaraan voorafgaand. Dus weg van de motor en op het schutbord ermee, regenkapje er over klaar!
wij hebben hier absoluut beiden geen last van..
maar ik vind dit wel eg interessant om te weten..
dus als we tijd hebben gaat de bobine bij mij ook aan het schutbord,,..
Als je het zeker wilt weten,zet dan gewoon een extra bobine op je schutboard,en blijf rijden op je normale bobine.Op het moment dat je motor er mee ophoudt,de draden even overzetten op je 2e bobine,en kijken of hij het weer doet.Deze truuk kan je dus ook uithalen met een extra module.
Suc6 Nico :p :;):
nou heb ik het helemaal niet meer!!!!
zet ik m'n bak voor de vakantie weg,wil ik hem weer starten als ik terug ben doet ie %^&%&(^&$#^%#^%$***helemaal niks meer rondlopen ja maar ontsteken ho maar.alleen af en toe een knal en dat was dan dat.IK WEET HET NIET MEER HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLP
Remember,if you can't dodge the dodge
the dodge will dodge you!!
??? :) Laat maar ik weet het al weer :p ff het hele spul onieuw afstellen i.v.m het feit dat ie niet meer tdc stond(no 1 bloempotje)daarna zal ie het wel weer doen
Remember,if you can't dodge the dodge
the dodge will dodge you!!
hello,
mijn W200 valt dus ook stil, zowel op gas als op benzine, even (ong.2a3min) en terug ronken,
maar dus de tijd dat ik stil sta heb ik geen kontact of dashboard verlichting, na een poosje dus weer wel en rijd hij terug, het uitvallen is echt DOOD vallen, zonder sputteren, gewoon UIT,
kent iemand dit???
ook bobine??
greetzz