tussenbak - giert
-
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 13 feb 2001 23:03
- Locatie: etten leur
Dat trillen en gonzen op snelheid doet die van mij ook. Misschien dat de volgende links een oplossing bieden:
http://www.babcox.com/editorial/us/us50014.htm
http://www.babcox.com/editorial/us/us20040.htm
Ik heb het zelf nog niet getest, maar het verhaal wat hier staat komt wel logisch over...
http://www.babcox.com/editorial/us/us50014.htm
http://www.babcox.com/editorial/us/us20040.htm
Ik heb het zelf nog niet getest, maar het verhaal wat hier staat komt wel logisch over...
-
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 13 feb 2001 23:03
- Locatie: etten leur
-
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 23 feb 2001 10:07
- Contacteer:
Mijn tussenbak maakt in low ook geluid.
Volgens mij is dit normaal. Net als dat bij handgeschakelde bakken de achteruitversnelling giert. Voor weinig gebruikte versnellingen worden vaak rechte vertandingen gebruikt die wat meer herrie maken.
Ik zou me daar niet druk over maken.
Dat andere verhaal bij hoge snelheid dat heb ik ook. Boven de 70 mijl op de teller begint er van alles repeterend te rammelen en heeft de knop van de pook de neiging om vanzelf los te draaien.
Groeten,
Frans Veldman
Volgens mij is dit normaal. Net als dat bij handgeschakelde bakken de achteruitversnelling giert. Voor weinig gebruikte versnellingen worden vaak rechte vertandingen gebruikt die wat meer herrie maken.
Ik zou me daar niet druk over maken.
Dat andere verhaal bij hoge snelheid dat heb ik ook. Boven de 70 mijl op de teller begint er van alles repeterend te rammelen en heeft de knop van de pook de neiging om vanzelf los te draaien.
Groeten,
Frans Veldman
bij mij kom je ook zowat klaar als je boven de 70 mijl uitkomt. Ik verwijt dit maar aan de banden want we rijden toch met flinke jongens er onder met flink profiel. Ik merkte al een hoop verbetering toen ik van standaart naar nieuwe 33 inchers ging. Het is natuurlijk wel zo dat de dods niet gebouwd is voor hoge snelheden.
Mazzel ed
Mazzel ed
-
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 13 feb 2001 23:03
- Locatie: etten leur
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 06 mar 2001 20:11
- Locatie: Merelbeke, België
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 06 mar 2001 20:11
- Locatie: Merelbeke, België
-
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 13 feb 2001 23:03
- Locatie: etten leur
ik ben bang dat hij dan uit elkaar klapt, ben wel een s met 60 mijl mijn vooras verloren (eigen schuld kruisje niet goed gemonteerd) sinddien durf ik niet meer zo hard, maar jullie hebben mij nieuwschierig gemaakt, misschien toch eens proberen
robbert peter
robbert peter
'76 dodge W200
'72 pontiac Catalina
MG ZS EV
'72 pontiac Catalina
MG ZS EV
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 sep 2001 19:53
- Locatie: Rotterdam
Wat betreft de snelheid heb ik begrepen dat je het beste 55 - 60 mijl kunt aanhouden en het beessie alleen op zijn staart te trappen als je gaat inhalen en dan doortrekt tot 70 mijl. Ik heb het ook nog niet geprobeerd wat zijn top is, zal nog wel een keertje gebeuren, maar nu nog niet. Ben er nog te zuinig op.
greetingzzzzzzzzz,
greetingzzzzzzzzz,
"The Ultimate Dodgegirl"
ik heb er max 60 mph mee gereden want vanaf die snelheid trilt ie aan alle kanten. hoofdoorzaak zijn denk ik de banden die moeilijk te balanceren zijn en kromme (originele) velgen. mijn achterwielen hadden geen loodjes op de velg (!) dus die heb ik laten balanceren. Aan 1 kant moest er een halve kilo lood bij! dat paste er niet op dus daar zoek ik nog een andere velg voor. Het trillen is iets minder maar de voorwielen laat ik binnenkort ook maar eens opnieuw doen. Slechte bandenbalans zal nog wel meer voorkomen bij de fanatieke terreinrijders vanwege de onregelmatigere slijtage.