Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Ruud Everts - DTB Member 785

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
Ruud
Berichten: 67
Lid geworden op: 25 feb 2003 08:14
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Ruud »

Hallo !


Ik ben Ruud en ik ben sinds kort lid van de DTB. Ik ben 32 jaren jong en ik woon in Capelle aan den IJssel (bij Rotterdam). Vorig jaar ben ik getrouwd met Nathalie. We worden als alles goed gaat eind mei vader en moeder. Om ons alvast goed voor te kunnen bereiden op het ouderschap hebben we begin januari 2003 een kind geadopteerd.


Het is een jongen en zijn naam is: Dodge W250 Club Cab. Hij is geboren in 1981 en kern gezond.


Nu even zonder dollen. Ik was niet echt een autofreak. Ben niet echt een sleutelaar geweest. Ik heb vroeger ook niet aan brommers zitten sleutelen. Amerikaanse wagens heb ik wel altijd erg gaaf gevonden. Waar ik vroeger woonde (omg. Den Haag) rijden er namelijk aardig wat. Maar ik heb er nooit iets mee gedaan. Toen ik Nathalie zo'n 3 jaar geleden ging voorstellen aan mijn zus en mijn zwager kwam het gesprek aan het einde van de avond op amerikaanse wagens en pick-ups. Een vriend van mijn zwager heeft een Chevy El Camino. Ze hebben dat ding opgeknapt, gespoten etc. Ze gaan ook regelmatig naar meetings enzo. Tijdens dat gesprek zei Nathalie op eens: Pick-ups vind ik echt gaaaaaf!!! (vanaf dat moment wist ik dat ik met haar zou gaan trouwen ha ha)

Vorig jaar zijn we een keer mee geweest naar een meeting van de Cruise Brothers in Den Haag. We gingen in een colone van een Dodge pick-up, Chevy El Camino, Chevy Starcraft (van mijn zwager) en een GMC pick-up (daar mochten wij in rijden). En vanaf dat moment zijn wij en voornamelijk ik heel erg besmet met het virus.

In eerste instantie heb ik druk gezocht naar een El Camino (sorry sorry sorry) maar niet echt de ware kunnen vinden. Na veel lezen en spuren op het internet (DTB website, ChaosBoys etc) was de kogel door de kerk: er moest een Dodge komen!!!

Na maanden van nauwkeurig bijhouden van marktplaats en vele kilometers rijden hebben we hem dan eindelijk gevonden. En ik kan zeggen het is echt machtig om in zo'n ding te rijden, super!

Familie en vrienden keken wel wat raar op. Wat moet jij nou met zo'n ding? Daar geef je toch niet om! Ik kan zeggen het bevalt erg goed. Ik heb al wat lichte werkzaamheden gedaan. En we hebben al een keer met pech gestaan (kapotte dynnamo). Ik kan met trots zeggen dat ik dat helemaal zelf gerepareerd heb ha ha.

Nou dit was het wel voor nu ik hoop dat ik via deze site nog veel kennis op kan doen zodat het Dodgen nog veel leuker zal worden!




Groetjes,

Ruud Everts
Bijlagen
Dodge_1.jpg
Dodge_1.jpg (7.77 KiB) 4264 keer bekeken
'81 W250 Crew Cab 318ci V8
dodge 669
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2002 21:19

Bericht door dodge 669 »

welkom ruud
mooie dodge en nog een hoop plezier ermee
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Hoi Ruud,

Mooie Kar jongen! Gefeliciteerd en natuurlijk WELKOM!

Groeten
Tonnie
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
sicky61
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 nov 2002 23:15
Locatie: DRIEBERGEN
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

hoi ruud,beste tank :p en ik maar denken dat KAREL(THE DODGE ;) )een dikke jongen is.Welkom :)
GROETE' SICKY
spookje
Berichten: 109
Lid geworden op: 19 okt 2002 15:25
Locatie: voorhout

Bericht door spookje »

:p :D hele vette dodge tot ziens
Dodge w 200 '77
Dodge D200 ' 77
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

hee nieuwe..net zoals ikke..
Dodge is super..mijn man was de el camino man..maar na lang zoeken heeft ie toch maar een ford ranchero gekocht..bleek uiteindelijk toch mooier te zijn voor hem..
Ik zijn vrouwke..heeft sinds een paar weken een dodge d200
dus ..wij hebben alletwee onze liefdes genomen..
Succes en veel plezier en welkommekes


groetje Ingridje
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Hé Ruud,

welkom!
Ziet er heel goed uit!
Gerhart
Reinier Domsdorf
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 apr 2001 22:41
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door Reinier Domsdorf »

Hoi Ruud,
Veel plezier met die vette superbak!
Reinier :D
Ruud
Berichten: 67
Lid geworden op: 25 feb 2003 08:14
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Ruud »

(^^%&#$%@$#$*&^&&^$&%^#&$^#


Afgelopen week (waarschijnlijk het weekend van vr. 8/8/2003 tot zon. 10/8/2003) hebben een stelletje ..oo.zakken met hun smerige handen aan mijn Dodge gezeten.

Ze hebben er een embleem en het Ram ornament van mijn motorkap gesloopt. Hierdoor zit er nu een deuk in de motorkap.

Het was een speciaal ornament want als ik mijn lichten aan deed dan gingen de oogjes van de Ram oplichten.......

Ik vermoed dat het "gewoon" vandalisme is maar mocht iemand tegen een embleem of een ornament aan lopen.......hou me op de hoogte.


Een verdrietige Ruud
Bijlagen
Schade.JPG
(0 Bytes) 1763 keer gedownload
'81 W250 Crew Cab 318ci V8
87-1060637770

Bericht door 87-1060637770 »

$%*^#$& niet te geloven... Ik hoop dat ze tegen de lamp lopen en dat je je onderdelen terugkrijgt.

Sjongejonge... Laat ze van een Dodge afblijven. :angry:
Ruud
Berichten: 67
Lid geworden op: 25 feb 2003 08:14
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Ruud »

Dat is een strak plan......................!!!!
'81 W250 Crew Cab 318ci V8
114-1054833584

Bericht door 114-1054833584 »

20 dodges door ga je waarschijlijk niet mee toekomen als je dat afspraakje in het weekend maakt

rastaroesti:cool:
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

:( Hallo Ruud.
Geen leuk bericht maar weten die mensen waar ze mee bezig zijn, nou ik ben tegen zinloos geweld maar dit soort mensen verdient wel eens een ..%^&$%### en dan levenslang.
Ik hoop alleen dat je niet naar mij komt heb er pas een opgezet maar wel eerlijk gekocht bij Tonnie.
Hoe is het verder lukt het een beetje.mvg Jan.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
Plaats reactie