Bij de APK keuring is de '76 Dodge afgekeurd op verkeerde verlichting: lichtbeeld van beide koplampen is vanuit het centrum naar links boven (engels ??) terwijl het naar rechts boven zou moeten schijnen. is de W200 ook in Engeland gebruikt geweest ? Voorts heb ik volgens de APK meester witte knipperlichten achter ipv oranje, lampjes wisselen dus.
krijg het uploaden van foto's niet meer voor elkaar , verkeerde bestandsextensie-foutmelding terwijl ik gewoon jpg gebruik en kleiner dan 25 kB. Heb geprobeerd via "Image" en bijlagen Bladeren.
Kan in de HELP funktie niets hierover vinden. dus : HELP :(
@ Ton: maar in mijn topic "rook" heb ik wel foto's van mijn PC kunnen uploaden.
@ Henk_W200 en Arno: maar ik heb rechthoekige koplampen (3/4 ton pickup M88* model 84)
chassis nummer is gecontroleerd bij de APK en klopt met de papieren. hierbij wat afbeeldingen van het voertuig. Vermoed dat er op een W200 basis een '84 model is gecreeerd. Historie hieromtrent is onbekend.
een bekende hier op t forum heeft ook een dergelijke eigenbouw constructie : een w200 chassis met een carosserie opbouw uit 1986 , hier in nederland wordt dat goedgekeurd maar in ons omringende landen krijg je dat niet voorelkaar . :D