er wordt onder deze link geschreven over aanhoudende problemen met het niet gelijk leeg lopen vande 2 parrallel geschakelde gastanks (oorzaak 6 mm leiding wordt geschreven) , ik heb 15 jaar geleden 5 tanks aan elkaar gekoppeld (met 6 mm leiding) aan mijn w300 en al die tijd nooit geen problemen gehad
Bastian , wat jij schrijft "aanhoudende problemen met het niet gelijk leeg lopen vande 2 parrallel geschakelde gastanks (oorzaak 6 mm leiding wordt geschreven) " heb ik nooit beweerd.
Henk, laat even weten hoe het verloopt met die klepstotertik. ik heb een tijd terug ook stoters vervangen om diezelfde reden en alles inmiddels al 3x los gehad maar ik kan het niet vinden, bij de rechter bank tikt er 1tje af en toe, vooral bij gas los..
Heb vandaag een stuk gereden,
De klepstoter tik is zeker minder .
Misschien dat ie na een aantal kilometers weg is.
Blok eruit halen en schoonmaken is beter, maar ik hoop dat ie zo ook weg gaat.
Henk_W200 schreef:Bastian , wat jij schrijft "aanhoudende problemen met het niet gelijk leeg lopen vande 2 parrallel geschakelde gastanks (oorzaak 6 mm leiding wordt geschreven) " heb ik nooit beweerd.
wie t beweert heeft weet ik ook niet maar er wordt onder deze link melding gemaakt van problemen met het niet (gelijktijdig) leeglopen van de gratis verkregen gastanks die dan weer wordt vervangen door een ringtank
Henk_W200 schreef:Heb vandaag een stuk gereden,
De klepstoter tik is zeker minder .
Misschien dat ie na een aantal kilometers weg is.
Blok eruit halen en schoonmaken is beter, maar ik hoop dat ie zo ook weg gaat.
Heb nog een beetje last van een tik
Heb je ook gecontroleerd of je geen zijdelingse speling hebt op je klephevels? als die speling hebben wil dat ook wel eens gaat tikken.
Henk_W200 schreef:Heb vandaag een stuk gereden,
De klepstoter tik is zeker minder .
Misschien dat ie na een aantal kilometers weg is.
Blok eruit halen en schoonmaken is beter, maar ik hoop dat ie zo ook weg gaat.
Heb nog een beetje last van een tik
Bij mij blijft ie tikken, ook de dubbele headerpakking is weer gaan lekken tijdens het terreinrijden op de crossbaan in Heerde afgelopen weekend.
Hij is geschorst nu (dat was ie tijdens het terreinrijden ook al eigenlijk. :p ) en ga er van 't winter maar eens mee bezig. moet m'n circuit-auto nog klaar maken voor volgend seizoen en denk dat ik dan de body er af haal en alles eens flink na loop en de cabine eens onder hadnen neem, de bodem wordt nu toch wel aardig slecht.
Ik denk dat ik de hele motor maar uit elkaar trek, ding heeft vermogen zat maar rammelt aan alle kanten. dat doet ie al jaren overigens maar begin me er steeds meer aan te ergeren.