Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

automaat probleem - Schakelt niet naar de 3

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
Ton
Contacteer:

Bericht door Ton »

Ik heb na het akkefietje in Groesbeek mijn hele automaatbak los gehad en van binnen schoon gemaakt.. ???

Veel zand uit het brein gehaald maar hij wil niet meer schakelen van de 2e naar de 3e versnelling...

Weet iemand nog een oplossing?

Ton
Rienk
Contacteer:

Bericht door Rienk »

Je zou Alain van Walsum 's kunnen bellen. Is een kruising tussen dtb lid en a727 goeroe.

Misschien dat je een kogeltje bent vergeten, of in een verkeerd gleufje hebt gelegd, of dat er nog wat troep in het kanaaltje naar de bewuste servo zit.. kweenie :(
Ton
Contacteer:

Bericht door Ton »

na nog een keertje schoonmaken en de kickdown link nog eens nagekeken werkte het nog niet..
Toen de tussenbak in low gezet en hij schakelde door naar de 3.
Daarna deed hij het ook weer in de high.. :D
Wel nog een beetje een schavend geluid in de bak.
Ik denk dat ik nog maar eens een nieuw filtertje en nieuwe olie erin doe en dan kan ik er denk ik weer even tegen...

Ton
Huigie

Bericht door Huigie »

:D Hoi Ton,ik had ook dat schakel probleem na die zelfde modderbak.Nadat we de lekkage verholpen hadden wilde ie ook niet schakelen zoals het hoorde.Weer pan er onderuit en er lag toch nog beetje vuil onderin!Nieuw filter en nieuwe olie erin en ging erna wat beter.Naar Assen geweest en het lijkt wel of ie ff door moest spoelen,schakelt weer als voorheen[gelukkig]Suc6!
Plaats reactie