Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Ingid Rijsdijk - DTB Member 792 - Ingridje

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

uhhhhh ik was verscholen achter die berg..
niet die berg waar jullie langsreden..maar een giga berg met werk..
waar mijn dodge voor gebruikt word..
maar 11 mei ben ik van de partij.. 100% zeker..
10 mei ook heel graag..maar dat ligt ook een beetje aan de tijd..hoelaat..de km geen probleem..
we zitten midden in de verbouwing



greeeettzzz Ingridje



en oja mijn lampen staan er sinds 5 minuten op..
was nog een heel werk..om beugels te maken..maar het staat super
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

update foto van mij lievelingetje
die duurder kost dan iedere andere vrouw of man
hier is ie bijgeschilderd enne de lampies zitter erop
zie op achtergrond de heerlijke buurt
Bijlagen
dodge.jpg
dodge.jpg (37.17 KiB) 2935 keer bekeken
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

afgelopen vrijdag 25 april was het weer zover dat mijn bakkie weer niets deed..

zaterdag twee tweedehandse spanningsregelaars gehaald omdat we dachten dat dat het probleem weer zou zijn..
niets en niets..de bak laadde niet bij

aan het eind van de dag na veel telefoontjes gepleegd te hebben en paul even mijn oude dynamo teruggebracht heeft..
omdat we nu duidelijk dachten dat het de splinternieuwe dynamo die er 2 weken oplicht toch wel het probleem kon zijn..

ik had het opgegeven..
voor maandag een andere auto geregelt dat ik iniedergeval heel nederland af kan rijden om te zoeken wat ik nog moest zoeken..

zondag belt henton met een gozer..uit emmen..
uiteindelijk hebben we dus besloten om de rit naar emmen te wagen met de dodge
twee reserve accu's mee en een extra dynamo mee en alle spanningregellaars..
na 2.5 uur rijden kwamen we eindelijk aan..
we hebben samen met johan en een andere vent waar ik zijn naam van vergeten ben 6 uur lang boven en in mijn motorkap gehangen en hebben eruiteindelijk een andere dynamo met spanningsregelaar erin eringepropt
Mijn nieuwe dynamo was dus echt overleden..(die heb ik gisteren terug gestuurd en gevraagd of ze inplaats daarvan maar een kabelboom wilde opsturen)
daar wordt nog even over gepraat..
ze hebben ook mijn bakkie goed afgesteld..onsteking en stationair..bleek ook geen vacuumslang erop te zitten..mijn bobine zat ook nog eens los..
nou je begrijpt het allemaal wel he..ellende nog steeds onder mijn motorkap
het beste advies wat ik gekregen heb..koop een neiuwe kabelboom..dit is oorlog wat er allemaal inlicht

gisteren heb ik een gedeelte bedrading eruit gehaald om problemen te voorkomen..
maar hij starte gisteren niet..
lege accu..
aangezien ik toch een andere accu nog erin had liggen er gewoon mee gestart en lekker wezen uitleven in de stad met mijn dochter..
smiddags startte die meteen..
maar ik denk dus dat ik lekstroom heb..
dus vannacht even de accu+ eraf gehaald op te kijken of het dat was..
straks zie ik het wel..

verder rijdt ie nu een stuk beter..soepeler..en harder..whaha..
en hij kan nog harder maar dan moeten we ff nog wat inkorten..maar nu even weer geen tijd voor..

Jullie zien het wel weer he..
problemen problemen problemen..
maar omdat ie nu weer rijdt vind ik het weer best..
alleen mijn portomonnee begint het nu wel een beetje te voelen..
maar zolang we nog voor ons plezier kunnen stadten nog geen nood toch..

ooww ja..heb de stuurbekrachtiging meteen mee naar huis genomen..dus gerhart hij ligt helemaal klaar voor je handjes..hihi..

greeeeeeeeeeeeeeeettttzzz Ingridje
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

De rest uit een ander stukje forum hier bijgeplakt.
(webmaster)

-Dodge Forum
+--Forum: Member Rides
+---Onderwerp: Ingridje - Member 792 Gestart door ingridje
--------------------------------------------------------------------------------


Gepost door: ingridje op Feb. 27 2003,00:42

irysdyk@westbrabant.net

Nou hallo dan maar..
ik ben Ingrid en kom uit fijnaart(roosendaal)..en ben al 32 jaartjes..
Ik ben getrouwd met Henton.net zo'n oude bakken fanaat als ik..Hij rijdt sinds 2002 in een Ford ranchero 1970 matzwart..
We hebben een dochter van 10 jaar die al heel der leven in matzwarte voertuigen heeft rondgebracht..wel geen auto's maar motors..als het maar stoer is vind zij het wel goed..zij rijdt trouwens een bruine viervoeter van 1 pk..het liefst had ze ook zwart gewild maar ja die was niet voor handen..

Ik heb altijd het virus gehad van motors en oude amerikanen..
maar helaas kon ik maar 1 hobby kiezen en dat werdt dus motors..In die jaren heb ik er ook al heel wat gehad..mijn laatste shopper had ik ook lekker nieuw gekocht en een jaartje was die mat blauw(weer eens wat anders dan matzwart)verder een matzwarte zijspan..hihi..gemaakt van een honda cb en een oeral bak..Maar mijn liefde voor de dodge w200 was al aan het vlinderen..
Toen ik vier jaar geleden een ongeval kreeg met mijn motor heb ik die ook moeten laten staan..
eindelijk na 3 jaar half invalide geweest te zijn ben ik aan mijn rug geopereerd en ben ik weer mobiel..
dus motor rijden was voor mij afgeschreven..
Omdat ik zo.n lieve man heb die voor mij zijn hobby motorrijden heeft opgegeven vond ik wel dat ie een amerikaantje verdiend had..
Hij is niet iemand van zien is kopen..en heeft rustig gesnuffeld..
En eindelijk in dec 2002 vond ie zijn droombak
een Ford Ranchero 1970..wow..mooie bak..maar ja hij is van hem..dus was een beetje jaloers..
Ik hield het maar bij mijn space runner en mocht af en toe in zijn bak rijden..
Na 1.5 maand geknutselt te hebben aan zijn bak..zag hij het niet meer zitten..en heeft een afspraak in de garage gemaakt..
Ikke mee
en toen
opeens
wham
daar stond mijn dodge d200 uit 1977
ik ben meteen gaan praten en heb hem diezelfde dag nog gekocht..
op donderdag nacht kon ik niet slapen..was onrustig en vroeg weer wakker..
Ik heb meteen gebeld naar de garage..of ze hem niet even een weekend konde missen voordat ze aan de operatie dodge gingen beginnen..Gelukkig het mocht..
het plaatwerk is rot dus er moet heel wat gelast worden..Als dat gebeurd is en nog wat andere kleine dingetjes dan gaan we vanaf volgende week vrijdag zelf aan de slag met mijn dodge..
er moet heel wat aan gebeuren..maar ja..ik heb al veel gelezen hier maar zoveel geduld als jullie heb ik niet hoor..dus ik hoop dat het geen project word van een jaar ofzo..eigenlijk hooguit een maand..whaha..maar dat zullen we wel niet redden..In iedergeval hij mag inplaats van mijn mitsibishi ons vouwwagen gaan trekken naar Luxemburg..
Nou kennen jullie me al heeeeeeel goed met dat gezwetst van me..Maar net zoals jullie ben ik dus een TROTSE dodge bezitter..die misschien wel harder gei...... op een v8 motor dan menigmeen..
Op hentons homepage staat er alvast een foto van mijn dodge en zijn auto en die van mijn schoonbroer..dat is pas een lange bak een chevy..

nou groetekes van Ingridje

< hentons homepage >
--------------------------------------------------------------------------------
Gepost door: Gerhart op Feb. 27 2003,07:56

Hé Ingrid,

welkom bij de andere Dodge-gekken(o nee, da mocht ik niet meer schrijven; welkom bij die ene Dodge-gek en de rest van de Dodge-liefhebbers).
Maar, misschien leuk om ook hier een fotootje van je Dodge neer te zetten. En van mij mag er ook wel één van de Ranchero bij. Die vind ik ook wel mooi.
Elkeweg, tot ziens bij een clubdag!
--------------------------------------------------------------------------------
Gepost door: ingridje op Feb. 27 2003,10:13

BEDANKT!!!
mij mag je ook GEK noemen..want dat ben ik ook..
ik heb foto's opgestuurd naar Tonnie maar je kan ook kijken op < Henton's Homepage >
daar staan ze alle twee op en die van onze schoonbroer ook..(chevy)

groetjes van Ingridje
--------------------------------------------------------------------------------
Gepost door: sicky61 op Feb. 27 2003,18:50

WELKOM.....ingrid.SuCk6 met je dodge.Wel deftig trouwens,een eigen monteur.Kan ik 'M een keer lenen?
--------------------------------------------------------------------------------
Gepost door: ingridje op Feb. 27 2003,21:17

hee sicky
zit me rot te lezen naar waar ik ergens in gezet heb dat ik iemand heb om onder de moterkap te liggen..
maar kan het nergens terug lezen..hihi..maar je bedoelt vast en zeker mijn eigen manneke..
weet je wat?? Ik wou dat ik het zelf kon..dan ging ik er zelf boven en onder hangen enzo..Maar ik moet leren..
Aan mijn eigen motors heb ik ook altijd zelf gesleuteld..zolang het niet TE ingewikkeld werd..
We hoern het weer..En mijn prive Monteur mag je wel eens lenen van me hoor..1 weten er meer dan twee zeg ik altijd..
Hij is ook nog in de leer met zijn eigen bak..maar heeft wel inzicht..dus kom maar langs om ta knutselen een keer..

IS dat trouwens geen idee voor de minder wetende mensen om eens samen in de buurt te gaan knutselen??


groetjeeeeeeeeeeeees Ingridje

groetjes Ingridje
--------------------------------------------------------------------------------
Gepost door: ingridje op Mei 06 2003,23:04

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Hoi

moet even weer een verhaal van het hart

Vrijdag middag met 4 vrouwen in mijn dodgie
op weg naar de stad eindhoven om te stadten
2 dochters van 10 en een vriendin van me..heerlijk..
Ik als ouwe rot wist wel waar we zouden parkeren daar..
Op de eerste parkeerplaats aangekomen(bij de roadhouse)
zag ik al mmmm dat wordt niets..parkeerplaats bestaat niet meer..whaha..geen nood dacht ik..hier om de hoek bij de dynamo zei ik stoer kunnen wel 200 auto's staan..
ik de hoek om en waarachtig hebben ze daar binnen een jaar een groot kantoorgebouw uit de grond gestampt..
jaaaaaaaaa dacht ik..Nou dan rijdt ik hier om de hoek wel verder een parkeergarage in..(die parkeergarage ken ik op mijn duimpje)
kwa breedte moet dat zeker lukken met mijn Dodge
en stoer is het ook zeker..
Ik draaide mijn raampje natuurlijk al open om te genieten van het geluid wat komen zou..
Ik heel voorzichtig onder de lat doorrijden..met mijn hand op het dak of ik het latje zou raken..en JIPPIE we kunnen eronderdoor..
voordat je bij de slagboom bent heb je veel kleine bochtjes en ongeveer 500 meter in de parkeergarage al rijden..
en broem daar gingen we..
Wat een lol hadden we..over stoepjes heen beetje asociaal maar ja hij moest en zou passen he..
eindelijk bij de slagboom aangekomen..en kaartje gepakt..
en ikke rijden..
en opeens ging ie niet meer zo hard vooruit..en opeens allemaal mensen van hooooooooooo hoooooooooooo
zit ik me toch vast aan de slagboom..
Zegt die parkeerwachter..ja sorry je kan er niet in..je bent te hoog..je moet achteruit..

Het zweet begon al helemaal over mijn rig te lopen..
achteruit?
dat hele stuk wat ik net stoer over de stoepjes en bochtjes vooruit ben gereden?
Ja je bent te hoog zei die..
Nee dat kan niet zei ik nog stoer..heb nog gevoeld voordat ik de garage in ging..
Maar een feit was dat ik aan de slagboom geplakt zat dus ben maar achteruit gereden..
Na een kwartier stonden we weer boven..wat een gezweet wat een gevloek..
Ik stapte uit om de parkeerwachter eens goed te bedanken want die heeft me achteruitgeloosd..
En kijk ik even omhoog bij de lat..die mijn dak dus echt niet raakte maar WEL mijn lampen..whahah..die was ik dus totaal vergeten..
Heb mijn exuses maar aangeboden voor mijn eigenwijze praat.en heb schamend gezegd dat ik die lampen op mijn rollbar toch even vergeten was dat die erop zaten..
Dus die hebben ook heel wat schade opgelopen..

Nou jongens..Dit was mijn verhaal van de parkeergarage..en IK kan zeggen dat IK er in geweest ben..

groetjes Ingridje
--------------------------------------------------------------------------------
Gepost door: ingridje op Mei 06 2003,23:05

maui

DTB Member 733

Groep: DTB Members
Berichten: 64
Aangemeld: Juli 2002
Gepost: Mei 06 2003,22:52

--------------------------------------------------------------------------------
Hi ingrid!!
jij balen zonder stuurbekrachtiging!! heb je nu eindelijk je cabrio??? tot zondag...
Maui
--------------------------------------------------------------------------------
einde
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

Zo vandaag weer een garage dagje gehad..

ik heb een dubbele uitlaat laten zetten die er meteen uitzien als sidebars..(sidepipes)
mmm..
en de cherrybombs zitten in de sidepipes onder de deurs..

Op de eerste plaats ik vind het er vet uitzien want dit is wat ik wilde..

Op de tweede plaats baal ik ervan dat ik me toch heb laten overhalen tot cherrybombs..want voor mijn gevoel is het net of ik een kevertje rij kwa geluid..
Maar ik denk wel dat ik ga wennen..want het zware geluid klinkt wel tof

Op de derde plaats zitten ons Shannon en ik alletwee in het verband..want we hebben alletwee een flinke brandwond opgelopen door het uitstappen..
En van mij..oke..dat is mijn eigen keuze geweest dat die uitlaten zo ver naar buiten moesten komen te staan..
Maar voor mijn dochter ben ik totaal NIET blij..

Dus volgende week is het eerste na Axel wat ik ga doen..is van die gaatjes pijp opzoeken(ja Roger je zit vol met Tips maar bij mij helaas NOODZAKELIJK)
en ga die er dan snel overheen zetten..
Dan wel een stukje van het uiterlijk weg wat ik wilde..maar deze veiligheid gaat wel voor..
POtjandorie ja..

Het was wel korte broeken weer vandaag..maar ja je moet geen rekening moeten houden met het uitstappen dat jeje jezelf kan verbranden..





groetjes van Ingridje
Bijlagen
uitlaat_klein.jpg
uitlaat_klein.jpg (34.5 KiB) 2935 keer bekeken
wittenaar
Site Admin
Berichten: 120
Lid geworden op: 24 mei 2003 15:31
Locatie: Daarlerveen

Bericht door wittenaar »

Op zich een leuk gezicht

Maar het heeft inderdaad een aantal nadelen zoals je al schreef, de cherrybomb die ik op de foto zie is wel een hele korte, geen wonder dat het geluid op een kever lijkt :(
Trouwens als je er niets tussen doet is dat nog veel erger.

Ikzelf heb 2 cherrybombs van bijna 80 cm lang, en daarbij heb ik de speciale uitlaat 'tips' die ook nog e.e.a. aan scherpe tonen weghalen. Daarbij het balanspijpje gerekend en dan heb je een mooi diep maar wel HARD geluid.

Oh ja, nog iets... de rode verf is er binnen een jaar af door de hitte, maar als je gaatjesplaat (RVS?) laat zetten dan valt dat toch niet meer op.

Heb je trouwens wel een balanspijpje laten zetten?

SUC6 ermee!
willem l
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2003 23:25
Locatie: Oegstgeest

Bericht door willem l »

Ik neem donderdag wel wat van dat gaatjesspul voor je mee, ik ben ook door schade en brandwonden wijs geworden.

groetjes Willem
FIDO
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

Hee hallo..

Willem alvast bedankt he jong..
scheelt weer wat brandwonden..(heb nu een setje voor brandwonden in de auto liggen) het doet vreselijk veel pijn..


Enne Tonnie

Ik heb bewust voor de korte gekozen..We hebben alle maten eronder gehad..puur om te kijken naar het geluid..
Omdat ik dus helemaal weg ben van de open pijp..Die jullie allemaal dat hoge snerpend geluid noemen..
En deze cherrybombs maken je geluid wat zwaarder..haalt de scherpen tonen weg(die ik dus juist mooi vond)..

Vandaar dat ik voor de korte gekozen heb..
Kwa prijs maakte het niets uit die van 30 cm of die van 1 meter..
heb toch lopen pingelen..hahaha..

Ik heb er geen balanspijp tussen zitten..
hebben er flink over gediscusseerd..en we hebben van te voren afgesproken als het verschillend geluid zou zijn..of het een raar geluid zou zijn..ze alsnog de balans pijp er tussen zouden zetten..

Maar nee hoor niet nodig vind ik..
wie weet kom ik er ooit nog op terug..maar dat zien we dan wel weer..(van fouten moet je leren..maar dan weet je ook meten waarom alles op een bepaalde manier moet)maar zover ik het weet van mezelf is dit geen verkeerde beslissing

Trouwens toen ik thuiskwam was het eerste wat Henton zei..
dat het een supergaaf geluid was..en veeeeeeeeeeel mooier dan dat ik eerst had..Ik ga hem maar een beetje geloven..en ben maar door het dorp aan het crossen met open raam om aan het geluid te wennen..

groetjes Van Ingridje en tot Donderdag
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

ooo sooo komt ie erbij mij ook uit te zien..whahah..

ja hij is wel wat iel he..
in het echt lijkt het nog iets maar op de foto lijkt het niets..

Enne het lijkt niet op een kever geluid hoor(had net zo goed eentje of fiat in kunnen vullen maar kever kwam in mijn kop op)..totaal niet..whaha..hij klikt heel erg zwaar..
Maar voor mij is het heeeeeeeeeeeeeeeeeel wat zachter dan eerst..met wat minder geweld..

greeeettzz Ingridje
spookje
Berichten: 109
Lid geworden op: 19 okt 2002 15:25
Locatie: voorhout

Bericht door spookje »

:;): mooie pijp onder je dodge maar jammer van de brand pleken nou ik hoor het donderdag het geluid wel
groeten casper :unclesam: :thumbsup:
Dodge w 200 '77
Dodge D200 ' 77
wittenaar
Site Admin
Berichten: 120
Lid geworden op: 24 mei 2003 15:31
Locatie: Daarlerveen

Bericht door wittenaar »

Heee, ik wil niet zeggen dat je een fout hebt gemaakt hoor, hooguit dat het anders kan, en ik was getriggerd door je opmerking van dat kever geluid, vandaar.

Als je e.e.a. afwerkt met zo'n mooi glanzend stukkie gaatjesplaat dan gaat dat met de beentjes tenminste ook goed. :in love:

..(heb nu een setje voor brandwonden in de auto liggen)

eeeuuhhmm... gooi dat setje voor brandwonden ook maar gelijk weg, je kunt beter een setje tegen brandwonden nemen :D

Alle gekheid op een stokje: Als jij er blij mee bent dan is het toch goed?

Veel plezier ermee, enne krijg geen stijve nek met die open ramen rijden...

Groeten
Tonnie
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

tonnie wittenaar schreef:Ikzelf heb 2 cherrybombs van bijna 80 cm lang, en daarbij heb ik de speciale uitlaat 'tips' die ook nog e.e.a. aan scherpe tonen weghalen. Daarbij het balanspijpje gerekend en dan heb je een mooi diep maar wel HARD geluid.
Hee Tonnie, kan je wat meer vertellen over die 'tips' ? IK heb dezelfde uitlaatsetting als jou behalve de tips dan, en ik vind het geluid met name tijdens hogere toeren wat te scherp.

Groeten Kars
spookje
Berichten: 109
Lid geworden op: 19 okt 2002 15:25
Locatie: voorhout

Bericht door spookje »

:cool: ingridje heb je de dodge al schoon gamaakt lijkt wel benton dat zand en zit de gaatjes pijp er al om je uitlaat :blues:
groeten casper
Dodge w 200 '77
Dodge D200 ' 77
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

schoongemaakt natuurlijk nog niet..
was mijn eerste keer en vind het even stoer met die modder zo..
de bescherming hebben we er zondag meteen opgelast..
is super

mooi ook nog eens,,

doei doeiiiiiiiiii..ben ff aan het chatten met brian over dodge ranchero ruil

groetjes iNgridje
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Hey Hallo allemaal,
de meeste zullen me al wel kennen maar voor degene die me nog niet kennen ik ben de man van ingridje, jullie allemaal wel bekend.
ik heb sinds vandaag dus een heuse W200 onder men kont en ben er ape trots op.
alleen nou is ingrid jaloers wat moet ik daar nu aan doen???
ik ben dus Henton en jullie zullen me vast vaker op deze site aantreffen over van alles en nog wat.
o ja bey the way wie heeft er als welkomsgeschenk een rechterachterlicht over voor me ???? hahahha
iedereen veel rijplezier en sleutelplezier.
:ghostface:
Plaats reactie