gele kentekenplaten en apk?
-
heey dtb'ers,
ik heb zoals een aantal van jullie weten heb ik een restauratie projectje (w200) in de schuur staan maar ik wil er binnenkort mee voor de apk, nu komt het, ik heb nog geen gaik platen.
er zitten gele kentekenplaten op ZONDER blauw vakje aan de linkerkant.
zou hij hier mee door de apk komen??
ik wil er eigenlijk 18.2 blauw op hebben maar dan moet hij naar het rdw en dat kan niet want er zit geen apk op.
wie heeft raad???
ik heb zoals een aantal van jullie weten heb ik een restauratie projectje (w200) in de schuur staan maar ik wil er binnenkort mee voor de apk, nu komt het, ik heb nog geen gaik platen.
er zitten gele kentekenplaten op ZONDER blauw vakje aan de linkerkant.
zou hij hier mee door de apk komen??
ik wil er eigenlijk 18.2 blauw op hebben maar dan moet hij naar het rdw en dat kan niet want er zit geen apk op.
wie heeft raad???
groet'n oet ainrom
-
-
-
aan die optie's heb ik zelf ook al gedacht, maar zijn niet mogelijk.
1dag kenteken kan niet volgens het rdw omdat er al een nederlands kenteken op zit.
autoambu heb ik zelf wel alleen ik zit dan met de gewichten, ambu mag 2500kg wegen (eigen gewicht 600kg) dus 1900 kg laden, dodge weegt 2250 kg volgens kenteken, plus het rijd niet echt fijn.
die blauwe platen wil ik er ook op hebben maar dan de kleine 18.2 platen (amerikaans model)
en daarvoor moet ik langs het rdw om 18.2 op het kenteken te krijgen.
en ik vind het onzin en zonde van mijn geld om gele gaik platen te bestellen voor 1 dag en dan alsnog blauwe 18.2 te halen en de gaik platen weg te gooien.
1dag kenteken kan niet volgens het rdw omdat er al een nederlands kenteken op zit.
autoambu heb ik zelf wel alleen ik zit dan met de gewichten, ambu mag 2500kg wegen (eigen gewicht 600kg) dus 1900 kg laden, dodge weegt 2250 kg volgens kenteken, plus het rijd niet echt fijn.
die blauwe platen wil ik er ook op hebben maar dan de kleine 18.2 platen (amerikaans model)
en daarvoor moet ik langs het rdw om 18.2 op het kenteken te krijgen.
en ik vind het onzin en zonde van mijn geld om gele gaik platen te bestellen voor 1 dag en dan alsnog blauwe 18.2 te halen en de gaik platen weg te gooien.
groet'n oet ainrom
:) 18.2 platen heb ik ook geprobeerd bij de RDW maar dat krijg je niet voor elkaar. er passen ook caravanplaten op en een W200 is niet bepaald laag dat ze de grond kunnen raken dus ze vinden 't niet nodig om 18.2 op kenteken te zetten.
Ik rijd al een jaar rond met 18.2 platen met de originele GAIK platen bij me. al 2x aangehouden en 2x hebben ze naar de platen gekeken met de kentekenpapieren er bij. 't enige wat ze te mekkeren hadden was dat de kentekenverlichting zwak brande..
GAIK platen moet je toch hebben om 'm door de APK te krijgen, geen 18.2 op kenteken en wel 18.2 platen op de Dodge is gewoon afkeur, voor APK schroef ik gewoon de GAIK platen er weer ff op.
Ik rijd al een jaar rond met 18.2 platen met de originele GAIK platen bij me. al 2x aangehouden en 2x hebben ze naar de platen gekeken met de kentekenpapieren er bij. 't enige wat ze te mekkeren hadden was dat de kentekenverlichting zwak brande..
GAIK platen moet je toch hebben om 'm door de APK te krijgen, geen 18.2 op kenteken en wel 18.2 platen op de Dodge is gewoon afkeur, voor APK schroef ik gewoon de GAIK platen er weer ff op.
-
ik ben heengegaan met de plaat op de plek waar normaal gesproken de nato haak zit. de plaat steekt dan wel boven de bumper uit, en met vaak dingen laden en lossen vouwd die dan steeds om, ben dus met een zwaar beschadigde plaat heengegaan, en heb hiermee 18.2 gekregen.Ronald schreef::) 18.2 platen heb ik ook geprobeerd bij de RDW maar dat krijg je niet voor elkaar. er passen ook caravanplaten op en een W200 is niet bepaald laag dat ze de grond kunnen raken dus ze vinden 't niet nodig om 18.2 op kenteken te zetten.
voor de liefhebbers, die bumper is te koop. heb inmiddels een andere gemaakt die sterker is