stofhoezen - Horen er op deze delen hoezen te zitten?
ik heb 2 delen waar volgens de apk een hoes op zou moeten zitten,
maar is dat ook zo?
stang van het stuur vanuit de schutbord naar de stuurbekrachtiging, zo te voelen zit er een kruiskoppeling onder de hoes, die trouwens nogal wat speling heeft. er zit nu een (gescheurde) universele hoes op, maar wat voor hoes hoort hier dan op?
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
stuugkogel
er zit bij mij vanaf dat ik de dodge heb al geen hoes op, nu moet er ineens een (deelbare) hoes op..?
onderop zit een vetnippel om te smeren.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
horen hier stofhoezen over...?
maar is dat ook zo?
stang van het stuur vanuit de schutbord naar de stuurbekrachtiging, zo te voelen zit er een kruiskoppeling onder de hoes, die trouwens nogal wat speling heeft. er zit nu een (gescheurde) universele hoes op, maar wat voor hoes hoort hier dan op?
stuugkogel
er zit bij mij vanaf dat ik de dodge heb al geen hoes op, nu moet er ineens een (deelbare) hoes op..?
onderop zit een vetnippel om te smeren.
horen hier stofhoezen over...?
* Als het niet kan zoals het moet - Moet het maar zoals het kan *
-
-
Helaas, de draglink is een geheel en de kogels kunnen niet vervangen worden.smoky schreef:is die kogel met die stang trouwens een geheel, kan ik op de een of andere manier ook alleen de kogel vervangen, of moet dan die hele stang vervangen worden en zitten de kogels daar in geperst of zo..?
Er zijn wel draglinks (van Chevrolet) waar losse kogels op zitten, die zijn ook nog verstelbaar.
Een nieuwe originele draglink is een kostbaar stuk ijzer.
Dus als je vervanging zoekt:
gebruikt of chevvy (ook gebruikt) zoeken.
(ik heb er nog wel een paar in een kratje liggen)
Robbedoes
V8 Power Enthousiast.
V8 Power Enthousiast.
klopt ben ik wel met je eens, maar momenteel spelen geld en tijd een grote rol... bovendien hij voldoet nog. waarom zou je iets wat nog goed is gaan vervangen als het nog niet nodig is. Dan moet ik eigenlijk mijn hele dodge strippen en vanaf de grond weer opbouwen :p[/color]Theft_eXP schreef:Als er eenmaal speling opzit, word het vaak snel meer. als je er dan toch mee bezig gaat, zou ik em vervangensmoky schreef:nou ja die is volgensmij nog goed, beetje speling, maar was oke, verder smeer ik sowieso iedere maand die punten, dus zal wel mee vallen.
thnx, maakt het uit of het een draglink van een auto met of zonder stuurbekrachtiging is, dat heb ik eens iemand horen roepen vandaar.. die van mij is met![/color]Gerhart schreef:Is UNF 5/8"- 18smoky schreef:de kroonmoer zou ik wel graag vervangen, dant die is zo slecht dat ik die niet terug wil zetten, hoe kan ik de maat bepalen of weet iemand die, zodat ik daar een andere voor kan bestellen..?
Ofwel 5/8 inch diameter met 18 gangen per inch.