hoeveel inch lift voorveren?
-
hoeveel inch lift leafs kun je gebruiken met standaard schokbrekers en stuurstang enz...?
opzih is een 3"a 4" niet zo heel veel hoger..
stond een w200 orgineel ook al iets naar voren of helemaal recht?
de mijne mag 10 cm (4") omhoog om weer recht te staan.maar weet natuurlijk niet hoe hij orgineel stond met niet doorgezakte veren
opzih is een 3"a 4" niet zo heel veel hoger..
stond een w200 orgineel ook al iets naar voren of helemaal recht?
de mijne mag 10 cm (4") omhoog om weer recht te staan.maar weet natuurlijk niet hoe hij orgineel stond met niet doorgezakte veren
dodge w200 77 lpg 318 cui
dodge charger 73 lpg 408 cui
chrysler cordoba lpg 360 4bbl
Hoi Dennis, heb de mijne verhoogd door er 2 veerbladen van een achterpakket bij te zetten.Heb het hele spulletje naar je naamgenoot in Heemskerk gebracht ( Eeltink verentechniek ) en die hebben daar een keurig voorpakket van gemaakt.Was niet zo duur. hoefde voor de rest geen aanpassingen aan de stuurstang te doen, alleen wel langere scholbrekers ( Rancho ) en staat nu perfect op zn sloffen .
Hoop dat je er wat aan hebt .
Hoop dat je er wat aan hebt .
Een dag niet geDodget,is een dag niet geleefd !!!
Bignick
Bignick
-
hoi nico
ik had inderdaad al in me hoofd om ze naar eeltink verentechniek te brengen die zet er zo een nieuw blad tussen.
of ik kan zelf wat maken met een achterblad, alleen die weet ik zo niet in de buurt te vinden. :(
heeft er iemand in de buurt van noord holland nog achterbladen liggen ???
nieuwe lift leaf springs zijn ook niet eens zo duur, maar weet niet hoeveel ik dan moet hebben om hem recht te krijgen je heb standaard daarna 2" lift 2,5 3" , 3,5 en ga zo maar verder tot 8 "
ik had inderdaad al in me hoofd om ze naar eeltink verentechniek te brengen die zet er zo een nieuw blad tussen.
of ik kan zelf wat maken met een achterblad, alleen die weet ik zo niet in de buurt te vinden. :(
heeft er iemand in de buurt van noord holland nog achterbladen liggen ???
nieuwe lift leaf springs zijn ook niet eens zo duur, maar weet niet hoeveel ik dan moet hebben om hem recht te krijgen je heb standaard daarna 2" lift 2,5 3" , 3,5 en ga zo maar verder tot 8 "
dodge w200 77 lpg 318 cui
-
- Contacteer:
Over dit onderwerp heb ik ook nog een vraagje,
Ik heb mijn dodge weer recht staan door bladveren (van een verenpakket van de achterzijde) voor erbij te plaatsen, nu wilde ik weten of dit de auto gelift heeft of niet. en zoja hoeveel inch lift
hoe kan je dit bepalen?, ivm nieuwe schokbrekers
Ik heb mijn dodge weer recht staan door bladveren (van een verenpakket van de achterzijde) voor erbij te plaatsen, nu wilde ik weten of dit de auto gelift heeft of niet. en zoja hoeveel inch lift
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Tremere Oculus
Als je de afstand meet van de bouten waar de schokbreker gemonteerd zit, weet de verkopende partij wel welk type je nodig hebt.Laurens schreef:Over dit onderwerp heb ik ook nog een vraagje,
-
- Contacteer:
Weet iemand zo de afstand van een standaard w200?
dan kan ik het nameten,
aangezien ik de dempers via rockauto ga bestellen
alvast bedankt,
groeten Laurens
dan kan ik het nameten,
aangezien ik de dempers via rockauto ga bestellen
alvast bedankt,
groeten Laurens
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Tremere Oculus
Tremere Oculus
-