Ingridje,
Zelf ben ik al meer dan een jaar op zoek naar een nieuwe draadboom...
Deze is helaas niet te vinden (althans, geen nieuwe waar nog niet aan gekl**t is.).
Ik heb er over zitten denken om zelf een nieuwe te maken met de originele kleuren draad maar ook dit is niet echt een optie omdat ik dan al ongeveer 500,- euro kwijt ben aan draad alleen.
Ik ga nu maar proberen om alles weer netjes uit te pluizen, bij elkaar te binden, niet originele zooi eruit te knippen en de slechte stukken te vervangen.
Wat voor Dynamo heb je nu gebruikt?
Ik heb er zelf eentje op zitten van een nieuw type Chevrolet (bah) pick-up, da's er ook een met ingebouwde spanningsregelaar en maar liefst 95A.
Owjah, als er een extra draad rechtstreeks van je dynamo naar de Accu loopt, gaat er dus minder stroom door je Ampere meter waardoor deze niet meer correct weergeeft wat er gebeurt. Die kan je dan inderdaad net zo goed niet gebruiken.
Ik heb zelf juist de originele kabel weg gehaald en een mooie dikke kabel rechtstreeks naar de accu getrokken.
Amperemeter... - domme vraag????
zal eens navragen wat voor dynamo ik nu heb..
en als het goed werkt moeten jullie dat gewoon allemaal doen..whaha..
dacht dat je trouwens overal wel een kabelboom kon krijgen..
maar als ik er eentje vind dat geef ik wel een gil oke..
en 500 euro is wel erg veel he voor kables alleen al..
maar ikk heb zelf de ampere meter er nu tussen uitgelaten..
ik heb op de dynamo met draadjes een lampje zitten..
als jet het contact aanzet gaat het lampje aan..en als je hem start gaat het lampje uit..dat betekent dat de dynamo bijlaadt..dus als je lampje gaat branden terwijl je aan het rijden bent betekent het dat ie niet bijlaad..
nu moet ik wel zeggen dat het lampje nu nog onder de motorkap zit..whaha..en als we meer tijd hebben dat mijn man hem even naar het dashbord verbind..komt ie op fasten seatbells te zitten ofzo..
nou je hoort het wel..
hierbij trouwens een updat foto van mijn bakkie
(lampen op de rollbar)
en als het goed werkt moeten jullie dat gewoon allemaal doen..whaha..
dacht dat je trouwens overal wel een kabelboom kon krijgen..
maar als ik er eentje vind dat geef ik wel een gil oke..
en 500 euro is wel erg veel he voor kables alleen al..
maar ikk heb zelf de ampere meter er nu tussen uitgelaten..
ik heb op de dynamo met draadjes een lampje zitten..
als jet het contact aanzet gaat het lampje aan..en als je hem start gaat het lampje uit..dat betekent dat de dynamo bijlaadt..dus als je lampje gaat branden terwijl je aan het rijden bent betekent het dat ie niet bijlaad..
nu moet ik wel zeggen dat het lampje nu nog onder de motorkap zit..whaha..en als we meer tijd hebben dat mijn man hem even naar het dashbord verbind..komt ie op fasten seatbells te zitten ofzo..
nou je hoort het wel..
hierbij trouwens een updat foto van mijn bakkie
(lampen op de rollbar)
- Bijlagen
-
- dodge.jpg (37.17 KiB) 1044 keer bekeken