naar ch en weer terug - ff vrachtje ophalen
zo ben weer ff naar zwitserland geweest, was een reis met de nodige (of onnodige?) hindernissen,begon al in nederland met gecorrodeerde stekker van gehuurde aanhanger , ook onderweg herhaaldelijk elektrische storingen gehad, 1(1 xkoplamp rechts 1x koplamp links , 1 x roest aan rotor, 1 x bobinekabel ,1 x kabeltje van verdeler naar ecu) wat weer voor vertraging zorgde , maar hindert niet ik heb t allemaal onderweg op kunnne lossen , dinsdagmiddag 3 uur vertrokken eerst woensdagavond op eerste adres hoog in de bergen (vertraging door file grens en vooraf genoemde) 1 watertanktractor geladen , eenmaal erop begon t te sneeuwen en ging ik naar tweede adres om daar tractor 2 te laden , was 300 kg te zwaar dus maar in t donker weer terug richting Olten , hier donderdag de te zware tractor afgeladen en een lichtere weer opgeladen , aanhanger afkoppelen en met de de dodge solo nar schaffhausen om daar losse onderdelen te laden en toen weer terug naar Basel , daar t documenten maken en vrijdagavond weer terug thuis ! (daar ging t om , heelhuids terugkomen maakt niet uit wanneer) ,gewicht van lading was 3900kg plus leeggewicht van 3600kg maat 7500kg totaalgewicht wat mijn oude dodgje over ca 1000km versleept heeft.brandstofverbruik met lege aanhanger naar ch bedroeg 1:3,3 in ch zelf 1:3,07 en terug moet ik nog metetn ( zal ca 1:2,5 zijn) fotootjes komen later!
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
- Locatie: Veldhunten - Varsselder
- Contacteer:
Hierbij de foto's van Bas
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
tja , ik heb geladen en chateu oux en sommentier en kwam met volle aanhanger en nog lege dodge niet vast te zitten , kennelijk had je t verkeerde voertuig bij je :Drichard schreef:die zit ook in basel dan ben vandeweek weer in ch geweest richting geneve een keer vast gezeten en een keer of4 sneeuwkettingen leggen