frenkie schreef:nieuw filterkitje voor de automaat, verse motorolie en filter, alle smeerpunten gesmeerd, kentekenverlichting gefixt, slotje gemaakt (bedankt Henk :D ) gootje van het raammechanisme gelast en vervangen (raam kan weer open :p ) uitlaat verder afgelast en fatsoenlijk vast gezet, benzineslangen , kachelslangen en radiateurslangen vervangen, choke geinstaleerd, remmen gecheckt en alle veren in de trommels vervangen, en voor de zekerheid maar een nieuwe radiateur erin gezet. nieuwe radiatordop erop en nieuwe zekering voor de alarmlichten blablabla en nog veel meer :p
de dodge is er klaar voor, kroatie here we come
vakantie fotos en filmpjes komen over een paar weken!
reis verslagen met de dodge w200!ik kan niet wachten.
ik hoop dat de topic op reis met de dodge truck dit jaar een beetje meer reactie heeft!
frenkie ik wens je een prachtige reis met veel ontdekkingen en plezier!
dit weekend,aan de automaat gezeten.
de carterpan lekte olie.dus de pan eraf(vettig jopke)!
de pakking viel gewoon uitelkaar in mijn handen.
nieuw setje pakking en filter van fran erin.
nieuwe olie erin,en klaar is skiere! :;):
Vandaag even alle extra lampen op de rollbar aangesloten. 4x vooruit, en 2x achteruit. ook gelijk de oranje markeringslampen op het dak gedaan. cruise control ingebouwd en nog een aantal kleine electra dingetjes gerepareerd/gemaakt.
Henk_W200 schreef:En heb een extra glijlager gemonteerd zodat de v-snaar meer grip heeft met de dynamo.
Tijdens filmpje zat de v-snaar nog slap , maar hij is nu strak
Moest gisteren ff weer mijn W200 horen en heb er een filmpje van gemaakt
Man wat een heerlijk gevoel was dat
Moet nog veel gebeuren , maar het einde is eerst weer in zicht .
Ik moet weer rijden
Hoi Henk W-200,
Mooi gedaan, met dat glijlager, ik neem aan dat dat gewoon een lager is dat de vlakke kant van de v-snaar aandrukt?
en met dat filmpje, mooi geluidje!
wel bizar dat zo'n V-8 bij stationair zo "rommelig" klinkt, en als je meer toeren geeft, hij zo mooi "glad" klinkt...
niet echt de dodge, maar een dodge onderdeel:
heb me ff bezig gehouden met men laskunsten. normaal ben ik gewend dik staal te lassen, maar deze keer heb ik men eerste sleutel eens aangepakt. deze is jaren geleden afgebroken in men deur en ik besliste vandaag om er een stuk aan te lassen en proberen te fixen:
men replica sleutel, en men originele met het donor staal (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
aan elkaar gebakken (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
in vorm geslepen, gleuven getekent en getekent waar de vertanding moet komen (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
en afgewerkt. net ff getest, contactslot werkt, linkerdeur werkt, rechterdeur werkt, en de achterdeur van de huif gaat er ook mee open. (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afgelopen weken druk bezig geweest voor de APK
Vooras gereviseerd rondom nieuw remleidingen enz.
Heb hem vrijdag laten keuren.
Zonder problemen goed gekeurd :laugh: , kreeg zelfs nog een complement van de keurmeester
hij zei: Voor een auto van meer dan 30 jaar is deze in uitmuntende staat. :D
Gr. Roel
It's easier to ask forgiveness than it is to get permission