Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

niet in achteruit - rest werkt wel

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
joerivm
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 nov 2009 15:30
Locatie: Dalem
Contacteer:

Bericht door joerivm »

Hallo,

ik heb sinds kort een dodge w200 (zie mijn bericht voorstellen). Heb al wel een aantal probleempjes gehad, en dit makkelijk zelf op kunnen lossen. maar nu wilt hij niet meer in zijn achteruit. alle andere standen werken wel. Het begon er al mee dat hij wel achteruit reed, maar als je meer gas gaf, versnelde hij niet echt meer, maar laatst zette ik hem in r, en deed hij helemaal niks meer ??? ook niet als ik de hendel iets boven r of onder r hou, en dan gas geef.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

groetjes Joeri
aequitas
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 jun 2009 18:46
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door aequitas »

Waarschijnlijk zijn de banden van je automaat niet goed gesteld of versleten.
Allen and Torx wrenches only come in three sizes: too small, too big, and missing.
biestieboy
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 feb 2003 21:06
Locatie: biest-houtakker

Bericht door biestieboy »

of de remband is gebroken.
joerivm
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 nov 2009 15:30
Locatie: Dalem
Contacteer:

Bericht door joerivm »

Oke, bedankt voor de reacties tot nu toe. De olie stond ook iets onder min. Misschien kan dat er ook mee te maken hebben? De kabel kan het denk ik niet zijn, omdat de andere standen wel werken?

mvg Joeri
joerivm
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 nov 2009 15:30
Locatie: Dalem
Contacteer:

Bericht door joerivm »

Hee,

Ik gaa eerst maar eens de rembanden afstellen en de olie bijvullen, en kijken wat hij dan doet, anders wordt het denk ik toch een ruilbak :(

groetjes joeri
american-rules
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 nov 2006 01:41
Locatie: Tilburg

Bericht door american-rules »

Er is een nok van je remband afgebroken.
Komt meer voor.
Heb het zelf ook ooit eens gehad.
Bakrevisie of ruil/sloop bak monteren.
NOTHING BEATS CUBIC INCHES !!!!
joerivm
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 nov 2009 15:30
Locatie: Dalem
Contacteer:

Bericht door joerivm »

Hee,

ik heb de pan eronderuit, en er lag een heel bergje heel fijn ijzervijlsel onderin de olie, die ook donker was. er stelschroef van de remband was al helemaal ingedraaid. Je kan die nok helemaal naar binnen duwen en naar buiten trekken. Ik ga nu de bak eronderuit halen met en vriend, en we gaan hem dan reviseren.

groetjes Joeri
joerivm
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 nov 2009 15:30
Locatie: Dalem
Contacteer:

Bericht door joerivm »

Heeft iemand trouwens nog tips voor het eronderuit halen van de bak? Want ik heb al wat rondgezocht op het forum, maar ik heb nog niet echt tips e.d. gevonden om de bak eronder uit te halen. Bijvoorbeeld dingen die je eerst moet doen, in welke versnelling je hem moet zetten, wat moet je doen met de koppelomvormer, enz enz. Alvast bedankt voor de tips/link naar ander topic :)

groetjes Joeri
Plaats reactie