W200 slaat na 4 km af en start hety 1e uur niet me - w200 slaat af start niet meer
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 jun 2008 22:09
- Locatie: druten
hoi,
ik zou stekkers op schutbord nakijken,of stekker op ECU maakt slecht contact. met de warmte van motorblok onder motorkap kunnen deze stekkers door uitzetten en krimpen wel eens voor problemen zorgen (verlichting,lopen enz.enz.) ???
Greetzz
Luc
ik zou stekkers op schutbord nakijken,of stekker op ECU maakt slecht contact. met de warmte van motorblok onder motorkap kunnen deze stekkers door uitzetten en krimpen wel eens voor problemen zorgen (verlichting,lopen enz.enz.) ???
Greetzz
Luc
LIEVER HOOG WATER DAN HOGE BLOEDDRUK
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
1977 DODGE W200 318 cui edelbr.streetmaster 2,holley 650,purple cam,flowtech headers.
1968 DODGE CHARGER 451 cui stroker,edelbr.torker2 ,holley 750,purple cam
Ik heb hetzelfde met mijn B300, starten, lopen, en als hij afslaat, niet meer aan de praat te krijgen.
Ecu vervangen, bobine vervangen, verdeelkap vervangen, bougiekabels vervangen, bougies vervangen, spanningsregelaar vervangen, hielp allemaal een beetje.
Ontstekingstijdstip afgesteld, de motor liep wel beter, maar het hielp niet met het start probleem.
Alle verbindingsstekkers schoongemaakt en met contactspray ingespoten, hielp niet.
Er zit een 360 blok in met een Impco A300 verdamper met zo'n verlengarm, omdat het filter anders niet onder de kap past.
Er zit een 'standaard' 2BBL op voor de 360 (als zoiets bestaat) waarvan de chokeklep permanent open staat.
Starten op benzine, lopen.
Daarna starten op gas, lopen.
Afslaan, niet meer aan de praat te krijgen.
Ik zoek het voorlopig maar in de gasafstelling. Heeft iemand nog tips over het afstellen van zo'n A300 verdamper?
Ecu vervangen, bobine vervangen, verdeelkap vervangen, bougiekabels vervangen, bougies vervangen, spanningsregelaar vervangen, hielp allemaal een beetje.
Ontstekingstijdstip afgesteld, de motor liep wel beter, maar het hielp niet met het start probleem.
Alle verbindingsstekkers schoongemaakt en met contactspray ingespoten, hielp niet.
Er zit een 360 blok in met een Impco A300 verdamper met zo'n verlengarm, omdat het filter anders niet onder de kap past.
Er zit een 'standaard' 2BBL op voor de 360 (als zoiets bestaat) waarvan de chokeklep permanent open staat.
Starten op benzine, lopen.
Daarna starten op gas, lopen.
Afslaan, niet meer aan de praat te krijgen.
Ik zoek het voorlopig maar in de gasafstelling. Heeft iemand nog tips over het afstellen van zo'n A300 verdamper?
Robbedoes
V8 Power Enthousiast.
V8 Power Enthousiast.
Krijgen de gaskleppen wel genoeg spanning als je de auto weer start ?
Misschien kun je alle gas kleppen alleen maar even voor test rechtstreeks aansluiten op je accu.
Als die dan wel start ligt het aan de spanning.
Misschien is de mixer aan een revisie kitje toe ?
http://www.lpgsystems.nl/contents/nl/d6 ... impco.html
Heb ook iets over de werking op mijn site staan
https://www.wee200.nl/w200_tips/gas_ins ... co_300.zip
Misschien kun je alle gas kleppen alleen maar even voor test rechtstreeks aansluiten op je accu.
Als die dan wel start ligt het aan de spanning.
Misschien is de mixer aan een revisie kitje toe ?
http://www.lpgsystems.nl/contents/nl/d6 ... impco.html
Heb ook iets over de werking op mijn site staan
https://www.wee200.nl/w200_tips/gas_ins ... co_300.zip
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 jun 2008 22:09
- Locatie: druten
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
- Locatie: valkenburg
hallo ik zit met het zelfde probleem starten rijden afslaan even wachten en hij start weer alles al gecontroleerd stroom naar bougies valt weg op gas en benzine ik heb alles al vernieuwd maar slaat steedts weer af dan doet hij het weer een paar dagen normaal en dan begint het weer ik merk wel dat als hij afslaat en ik laat hem contact staan opeens de gas afsluiter klikt en dan start hij weer rara wat kan dit zijn gr limbododge
-
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 07 jul 2008 17:54
Hey Limbododge,
ik heb vorig jaar ongeveer dezelfde symptomen gehad en heb toen ook vanalles vernieuwd en niks bleek te werken totdat ik eens het startrelais van binnen schoon wilde maken..... bleek de contactpunten van het relais helemaal weggebrand waren en aan elkaar bleven plakken. En na een tijdje als de spanning gedaald was kwamen ze pas weer van elkaar af en kon ik weer starten....dus kijk eens of het startrelais nog naar behoren functioneerd :;):
succes!
gr. Brig
Edited By brigadierdog on 1316260235
ik heb vorig jaar ongeveer dezelfde symptomen gehad en heb toen ook vanalles vernieuwd en niks bleek te werken totdat ik eens het startrelais van binnen schoon wilde maken..... bleek de contactpunten van het relais helemaal weggebrand waren en aan elkaar bleven plakken. En na een tijdje als de spanning gedaald was kwamen ze pas weer van elkaar af en kon ik weer starten....dus kijk eens of het startrelais nog naar behoren functioneerd :;):
succes!
gr. Brig
Edited By brigadierdog on 1316260235
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
- Locatie: valkenburg
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
- Locatie: valkenburg
Kan heel goed. Heb je veel sleutels aan je sleutelbos hangen?limbododge schreef:hallo nog een vraag kan dit probleem ook door het contactslot komen want ik start slaat aan loopt even slaat weer af wi lweer starten niks zet hem van contact af sleutel eruit dan weer opnieuw starten en het begint weer van voor afaan
Anders eens een poosje met alleen de Dodge-sleutel in het slot rijden en kijken of dat scheelt.
Gerhart
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
- Locatie: valkenburg
het ligt niet aan de brandtstoftoevoer de stroom naar de bougies valt weg heb al 3 bobines verwiselt had eerst een accel super bobine maar die was kapot heb hem opengemaakt en de helft van de olie was eruit ik had nog 3 orginele bobines liggen maar lijkt me sterk als die alle 3 kapot zijn komen van goed lopende w200 af heb alles al vervangen op dat witte weerstandje na maar daar kan het toch niet aan liggen want ziet er nog zo goed als nieuw uit
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
- Locatie: valkenburg
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
- Locatie: valkenburg