Enige tijd geleden heb ik een foto ingestuurd voor de ARB recovery prijsvraag, helaas ben ik niet de winnaar geworden maar ze hebben toch mijn foto vermeld,
de foto laat Mario met zijn Plymouth Trailduster zien, met mijn dodge op de achtergrond, dit was tijdens het terreinrijden in Hesdin afgelopen jaar,
(zo zie je hoe leuk zo'n evenement is, dus voor alle leden die nog niet meegeweest zijn, Volgende keer er gewoon bij;)
Hay Laurens,
Wat leuk dat je onze auto hebt gebruikt om mee te doen aan een wedstrijd. Jammer dat je niet gewonnen hebt. Maar het leuke is inderdaad dat hij wel vermeld wordt met foto en al. Schitterend.
Enne skiere misschien krijg jij ook nog wel zo'n plaatje geschoten van JOUW dodge ha ha, als je in dezelfde situatie beland als Mario. Want je weet het he! wie niet waagt wie niet wint. Als je niets probeert weet je ook niet of je dodge er doorheen kan gaan natuurlijk wel ZONDER PROBLEMEN ha ha :p
ik heb eens een foto gevonden van mijn dodge in een gat,maar dan van de vorige eigenaar.
deze foto heb ik gevonden op de side van chaos boys! (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>