Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Ingid Rijsdijk - DTB Member 792 - Ingridje

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
spookje
Berichten: 109
Lid geworden op: 19 okt 2002 15:25
Locatie: voorhout

Bericht door spookje »

:D ik ben bij dat je dodge d200 nu goed
rijt en hoop dat hij blijf rijden :p tot 20 april hoop ik
groeten casper ;)
Dodge w 200 '77
Dodge D200 ' 77
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Eindelijk, na lang wachten is het dan toch zover gekomen, ik wens je heel veel geluk vanaf nu, en weet je wat het is, na een paar dagen Dodge rijden vergeet je al die ellende snel, voorlopig heb je alles wel gehad dacht ik.

Ik zie je op een van de clubdagen/avonden.

Groeten
Tonnie
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
wouter
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 mar 2001 22:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door wouter »

HOi,

Pracht verhaal. Veel leed en toch een happy end. Hoop dat je gelukkig ben in je Dodge. Zodra die weer rijd is het toch altijd een feest, vind ik zelf. Kan me voorstellen dat je weer gelukkig bent.

Nog een kleinigheidje:
Begrijp ik uit Gerhart mail goed dat jij geen lpg installatie heb?
Da's duuur. Sterkte met de portemonee.

Groeten, Wouter.
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

Hoi Hoi

ik heb 2 lpg tankjes van 60 liter..
dusse zo duur rijden is dah niet..
20 april kan voor mijn waarschijnlijk niet doorgaan..(terreinrijden verlsechtert de dodge en ik ben juist zo blij dat ie weer rijdt)
als ik toch kom dan is het impulsief omdat we even tijd hebben..
verder wil ik alle namen een gezicht geven..dus ik ben zeker van de partij..
zowiezo 11 mei
en de technische avond dan he..
verder zijn we heeeeeeeeeeeeeel druk hier met verbouwen..dus elke vrij uurtje gaat in de auto's zitten..en daarnaast zijn we zo blij als we een bank onder onze kont voelen..

bedankt allemaal..en tot nu toe geen problemen meer gehad..
en ben al veel op de weg geweest..en jullie hebben gelijk
leed is snel vergeten(zeggen ze ook bij bevallen van vrouwen)

alleen nu mijn dodge rijdt is onze buurt tegendraads aan het worden(hoe zou dat nu komen)
Ik woon in zo'n nette buurt met allemaal villa,s (wij nou net weer niet)
en de mensen vinde ons nu asociaal en zijn bang dat de huizenprijzen hier gaan zakken..whahaha..
ik denk dat veel van jullie dit probllem wel kent toch??

groetjes Ingridje
AquaFobia
Berichten: 102
Lid geworden op: 05 dec 2002 21:52
Locatie: IJsselstein
Contacteer:

Bericht door AquaFobia »

Ingridje,

De buurt heeft altijd wel wat te zeuren hoor.
Voorheen had ik altijd grote Mercedessen (500SE en SEL enzo) en toen liepen ze te zeuren...
Toen kocht ik een Porsche en hadden ze ook weer wat te zeuren...
Inmiddels eb ik al sinds 2 jaar een W200 en sinds 1 week nu ook een Dodge Ramcharger. Moet toegeven dat 3 auto's voor de deur wel een beetje veel is :)

Ik hoorde laatst een verhaal van iemand hier uit de stad die ook een Dodge heeft en een schuur heeft gehuurd om zijn Dodge te kunnen parkeren. Zijn buurt had er problemen mee dat hij smorgens met de Dodge weg ging....
Nu gaat hij dus op zijn fiets naar de schuur waar zijn auto staat..ben je dan gek?
gr,
Ronald

[

'76 Dodge W200
'80 Dodge Ramcharger 100 AD

<=- AquaFobia - I don't fear water, really, I don't. -=>
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

hahahahaha..
jeeeeeeeeeeee
nou roger..valt heel wat van je te verwachten dan..hihi

Ik ben een persoon die graag overal rekening mee houdt..
als de buurt begint te klagen dan zegt Henton..heb schijt aan de buurt..we lopen niet te scheuren..we rijden net zoals ieder ander..maar dat het hun smaak niet is en dat het meer geluid geeft ach ja..
en asociaal zijn we niet geworden..we blijven dezelfde mensen toch??

de huizen prijzen mogen van mij zakken..we hebben net vorige week onze taxatie rapport binnen..whahahaha..

ze zeggen dat alleen mensen met een uitkering ermee rondrijden..die asociale bakken..
maarre heb ik het abuis dat juist dodges veeeeeeeeeeeeeel meeeeeeeeeeeeeeeer kosten dan gewone nieuwere auto's..
en henton met zijn ranchero..zoekt continue naar orginele onderdelen..ook in amerika..
en het kost kapitalen..puur alleen de auto wat mooier te krijgen..

het normale onderhoud en het rijden kost niet meer als iedere andere auto..met een gastank..
maarre als je de pech hebt als ik..dan kost het je dus in 1 maand 1600 euro..enne dat kunnen mensen met een uitkering niet betalen..das een half jaar sparen ervoor..

en ach dat jaloers zijn..al die mannen willen best wel aan ons vragen ..mogen we eens een rondje meerijden..maar dan zie je de vrouwen al van pffffffffffffffffffffff.....moet dat..

Van mij mogen de buurt het lelijke auto's vinden..maar ik heb zoiets van wees blij voor iemand als de een leuke liefhebberij heeft..we lopen echt niet gek te doen hier..

nee in dit straatje hoort het thuis dat je een splinternieuwe auto hebt en die op zondag gaat poetsen..

we hebben een oprit(2 onder 1 kap) en daar past maar 1 auto op..dus de andere staat op de stoep bij ons voor ONS huis..
en tja als iemand anders hem voor ONS huis neerzet zetten wij hem lekker voor diens huis..

Het rare van alles is dat als we aan de auto's bezig zijn dat er aaaaaaaaaallllltttttiiiiiiiiijjjjjjjjjjdddddddd politie voorrijdt..das toch erg..

we hebben geen vrienden in de straat wonen..maar het was wel altijd ene praatje maken..en gewoon beleefd zijn..

wij klage nooit als er feestjes zijn..als de puber kinderen hun stereo op 10 hebben..als de kids om 9 uur al buiten op straat spelen als wij uitslapen..hihi..
Ik vind dat alles kan..

ach en dat wij tatouages hebben..en dat ik weleens met een paarse kop naar buiten kom..omdat ik een rare bui heb..moet allemaal kunnen..

Ik denk zelfs dat ik het meest gestudeerd heb hier in de straat...wahahahah..(accountant)alleen ben ik ander leuker werk gaan doen waar ik me meer in thuis voelde..

we werken allemaal even hard voor onze centen..dus ze zijn echt niet meer of minder.. toch??

Henton heeft het er al over om er maar eentje voor shannon vast te kopen die we gaan strippen..(is 10 jaar)gewoon om dat gezeik kwijt te zijn..

Het lijkt wel of we nu een rare ziekte hebben gekregen ofzo..

Als ik mensen egen kom buiten ons dorp..moeten ze altijd lachen ..een vrouw achter zo,n bak..maar hier in het dorp zitten ze gewoon nee te schudden als je langsrijdt..hihi..

ach hier komen ze ook wel overheen..
Ik heb het gevoel dat er in dit dorp altijd wel over iemand gepraat moet worden..dat er geroddeld moet worden..
en als morgen iemand een piercing zet dan ie die het gesprek van de week..zo is het altijd al geweest hier..
Ik ben een echt stads mense..kom uit den bosch..dan ben je gewoon anders opgegroeid..(ik kom uit een gruwelijk kakgezin)
Wij zijn gelukkig met onze auto's..mijn schoonmoeder niet zo..maar toch stapt ze bij mij in de auto..

ach klagen klagen..het wordt erger en erger..totdat ze iets anders gevonden hebben..
dus ik hoop dat er iemand binnenkort hier in de straat gaat scheiden..dan hebben ze een ander roddelonderwerp

greeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttzzzzzzzzzz Ingridje
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

:D :D Beste Mona eh hm Ingrid :D :D

Kun je ondanks alles nu toch nog staatsloten kopen of mag dat ook al niet meer van de buurt. ??? .
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
sharky breda
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 feb 2002 18:16
Locatie: Breda

Bericht door sharky breda »

:p :angry: he ingrid,

dan het de buurt vorige week wel heel erg lopen zeiken hè
toen ik er ook nog bij stond?? :D
maakt niks uit we komen gewoon eens langs met een stuk of tien en dan een burn-out contest in de straat.whahahahahahaha :D :D dan hebben ze eg wat te zeikuh!!!

grtz Paul
Remember,if you can't dodge the dodge
the dodge will dodge you!!
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

ach...zo heb je overal wel zeikerds...
Bij mij in de buurt doet niemand er moeilijk over en vinden het wel grappig...
Op 1 buurtgenoot na die het wel nodig vond om de milieupolitie te waarschuwen voor wat olielekkage onder mijn Dodge :angry:
Hij had ook even naar mij toe kunnen lopen ....
Zielige mannetjes zijn er overal....

Ton
sharky breda
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 feb 2002 18:16
Locatie: Breda

Bericht door sharky breda »

:p :0 :p zomaar ff een idee,
zou het niet wat zijn om van dit verhaal over big-bill
een vervolg-verhaal te maken voor in het clubblad??
denk tenminste dat niet ieder lid een computer heeft.
(al zal het maar weinig schelen).
en dan staat er ook nog eens wat interessants in het blad
en kun je zeggen dat het niet alleen maar reclame is maar
ook eens iets persoonlijks.

grtz Paul
Remember,if you can't dodge the dodge
the dodge will dodge you!!
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

whahaha
ja paul..ik weet er alles van..

Paul en ik zeiden dat al tegen elkaar..we moeten dat clubblad eens opvrolijken..en ik met mijn grote mond zei dat ik dat wel even zou doen..(we vonden het ietsie pietsie saai)

Dus wie weet..
Als het mag wil ik trouwens zowiezo het verslag op mijn manier schrijven van de tt assen..
misschien is dat wat Tonnie?? voor in het clubblad..
heb dan ook mijn digi cammetje mee hoor..

greeetttzzzz Ingridje
100-1032558016

Bericht door 100-1032558016 »

Hoi allemaal,
Hier in de straat is het net andersom, sinds ik de Dodge heb is het contact met de buren beter geworden en vinden ze het allemaal een gave bak.
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

wow dodgesailer..
ruilen met de buurt???
succes ..en hopen dat dat altijd zo mogen blijven he
greeeettzzz Ingridje
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

zoowww..weer ff tijd om te mailen

schiet er de laatste dagen bij in..
meer aan het rijden met die Bak dan aan het surfeb he..
Ik heb al heeeeeeeeeel veeeeeeeeel km afgelegd de afgelopen twee weken..
weer een updat foto erbij
maar deze foto is van 19 april..rollbarr erop..


maar ik heb hem 20 april weer ff bijgeschilderd..vondt hem toch te veel lichtgroen hebben..maar nog geen foto..
ik heb de donkergroene vlakken nu wat groter gemaakt..
dus inplaats van zo licht is ie wat donkerder geworden..
vandaag ook naar almere gereden voor die hella lichten voor op de rollbar..dus daar moet henton maar even beugeltjes voor maken en dan kunnen ze er ook op..

dus volgende week weer een nieuwe foto..hihi..
nu alleen nog een hoop aande binnenkant gebeuren..
(14 juni komt gerhardt bij mij om de stuurbekrachtiging erop te krijgen)
die nemen ze(waar ik het gekocht heb) mee naar assen zodat ik er niet speciaal helemaal voor naar Emmen hoef te rijden..
We hebben al gebbq gerhart ..dus we hopen weer op mooi weer..en dat het huis een beetje af is dan he,...we zitten voorlopig nog met een open achterkant..en een halve aanbouw..haha
(even voor de inbrekers...... bij ons valt nu ook niet in te breken..bij de achterkant kan je lekker niet bij)

dus een hoop valt er nog te doen aan de auto..maar alles op zijn tijd..

nou tot volgende week weer met mijn verhaal van mijn big bill

groetjes Ingridje
Bijlagen
dodge_19_april.jpg
dodge_19_april.jpg (42.56 KiB) 3244 keer bekeken
spookje
Berichten: 109
Lid geworden op: 19 okt 2002 15:25
Locatie: voorhout

Bericht door spookje »

:D mooi bak ingridje waar was je in groesbeek
niet ge zien :D :p
Dodge w 200 '77
Dodge D200 ' 77
Plaats reactie