Hallo, mijn naam is Leo Zuidema en ik heb een groot probleem! Wie kan mij helpen:
Na een rit naar 's gravendeel start mn w200 niet meer, nu heb ik al de bobine en de ecu en de opnemer vervangen, maar nog steeds geen vonk! Overal spanning waar spanning moet zijn is spanning. Iemand ideeen??!!
Geen vonk! Wat nu?! Help - Geen vonk! Wat nu?! Help
-
-
Hoi hansje,
Het probleem was als ik een stukje gereden had kreeg ik hem niet meer aan de praat.Na een poosje 15 min wachten deed ie ut weer.Maar nu na een ritje 55 km wilde ik weer weg na een uurtje ja lekker niks meer wel starten maat niet lopen Bobine vervangen door zelfde type niks weerstand vervangen niksNu oo de ecu vervangen was5 pens is nu 4 pens maar dit moet zo kunnen .Weer niks.De opnemer inde verdeler vervangen en op 0,2 gezezet en nog niks.Ik waan bij zierikzee en moet steeds daar heen.
Het probleem was als ik een stukje gereden had kreeg ik hem niet meer aan de praat.Na een poosje 15 min wachten deed ie ut weer.Maar nu na een ritje 55 km wilde ik weer weg na een uurtje ja lekker niks meer wel starten maat niet lopen Bobine vervangen door zelfde type niks weerstand vervangen niksNu oo de ecu vervangen was5 pens is nu 4 pens maar dit moet zo kunnen .Weer niks.De opnemer inde verdeler vervangen en op 0,2 gezezet en nog niks.Ik waan bij zierikzee en moet steeds daar heen.
DTB LID 1003
-
-
Hoera hij doet het weer.Alle stekkertjes gepoetst oude bobine erop start piloot erin en boem.He vonk ? de verdeler open gemaakt en de rotor arm 180 graden gedraait alles weer gemonteerd weer starten niks.Ten einde raad weer de weerstanden vervangen en starten en lopen.Alle gereedschap in de auto gegooid en als de gesmeerde bliksem naar huis.Hij loopt niet mooi maar denk dat dit een kwestie van onstekingstijdstip zal zijn.Dank allemaal die met mij mee gevoeld hebben
DTB LID 1003
hallo ik hoor hier heelveel van mijn probleem in het verhaal maar ik heb mijn weerstand van mijn w200 in de van mijn maat aan gesloten en daar start hij wel als ik bij hem met een spaning zoeker kijk op de weerstand blok met een de spannig zoeker dat er tijden het lopen van de auto op de drie roode plus draad stroom zit en bij mijn op de sterker alleen op de zwart rooden draad spanning in zit maar niet in de onderste van de weerstand blok wie kan mijn daar iets meer over vertellen groetjes edwin
edwin v uden
-
Ha die Ed
Wat ik gedaan heb is ook alle stekkers en overgangeng gecontroleerd en vervangen.Op de rode draden staat 12 v bij kontakt aanAls je start staat er op de bobine
12v.Als hij loopt komt de weerstand er tussen en staat er ongeveer 9 v op.Wat heel belangrijk is de dikkedraden bij je kantaktslot daa gaat alle stroom over heen die werden bij mij heel heet.dus veelovergangsweerstand.Die heb ik doorverbonden buiten het stekkerblok.Ook de amp op het adsboard was gesmolten daar heb ik een buitenboord meter op gezet.Als ik nu na 14 dagen Dotje start op gas starten en lopen en gelijk mooi.
Wat ik gedaan heb is ook alle stekkers en overgangeng gecontroleerd en vervangen.Op de rode draden staat 12 v bij kontakt aanAls je start staat er op de bobine
12v.Als hij loopt komt de weerstand er tussen en staat er ongeveer 9 v op.Wat heel belangrijk is de dikkedraden bij je kantaktslot daa gaat alle stroom over heen die werden bij mij heel heet.dus veelovergangsweerstand.Die heb ik doorverbonden buiten het stekkerblok.Ook de amp op het adsboard was gesmolten daar heb ik een buitenboord meter op gezet.Als ik nu na 14 dagen Dotje start op gas starten en lopen en gelijk mooi.
DTB LID 1003