Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

wat heb jij aan je dodge gedaan vandaag? - of mee gedaan?

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
limbododge
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
Locatie: valkenburg

Bericht door limbododge »

heb vandaag vierde dodge gekocht een ambulance zonder motor
wimmetjeb
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 nov 2009 16:13
Locatie: nieuwe pekela

Bericht door wimmetjeb »

vandaag oliepeil gecontroleerd en bijgevuld gebruikt toch we wat gas tank vol en effe rondje gedraait bij grote zandgat hier in de buurt
wimmetjeb
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 nov 2009 16:13
Locatie: nieuwe pekela

Bericht door wimmetjeb »

vandaag oliepeil gecontroleerd en bijgevuld gebruikt toch we wat gas tank vol en effe rondje gedraait bij grote zandgat hier in de buurt
pepper
Berichten: 45
Lid geworden op: 30 mei 2009 19:49
Locatie: oude pekela

Bericht door pepper »

wimmetjeb schreef:vandaag oliepeil gecontroleerd en bijgevuld gebruikt toch we wat gas tank vol en effe rondje gedraait bij grote zandgat hier in de buurt

had even gebeld man ! :p
De groeten van je buurman.
DTB member 1039
wheelie
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 okt 2009 18:59
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Bericht door wheelie »

Versnellingsbak terug gehangen waar hij thuis hoort! Deze week alles aansluiten en cardans op zijn plaats hangen!
limbododge
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
Locatie: valkenburg

Bericht door limbododge »

ik heb de w200 ambulance opgehaald met aanhanger en dodge w200 is allemaal goed gegaan gr limbododge
JJF Naus
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2001 13:50
Locatie: Utrecht

Bericht door JJF Naus »

Nieuwe kentekenverlichting achter (vorige was gesneuveld bij een rescue operatie: slepen van een Xantia met pech), nieuw raammechanisme bestuurderskant geinstalleerd én nieuwe kacheldraad getrokken...
Ik kan nu dus eindelijk weer in het donker met mijn raam open en de kachel voluit rijden :D
Get a life... Get a Dodge...

* 1976 Dodge W200, 318 ci (semi-daily)
* 1977 Ford Ranchero GT 500, 351 ci (semi-daily)
* 2010 John Deere X110, 18.5 hp (lawn-weekly)
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Rescue operaties, vertel me wat.

Op een dag belde mijn werkgever dat hij met pech stond (oude renault, met automaat, hij was weer te laat om de winkel te openen dus was met de auto de binnenstad ingereden, nadat de boel geopend was wilde hij de wagen parkeren waar die hoorde, maar geen teken van leven meer)

Dus belde hij mij, ik met de W200 ernaartoe, renaultje van 750 kg erachter gebonden met een behoorlijk sleeptouw, en rustig dwars door de stad heen, éénmaal de stad uit,bedacht ik , ik zet de vaart er eff in, dus een klein beetje gas extra, ruk ik met mijn dodge het sleepoog + (rotte) bevestigingsplaat van de renault af , dwars door zijn grille heen,

uiteindelijk maar aan een chassisbalk de auto verder getrokken, kijk ik in mijn spiegel, zie ik dat ik die auto met stilstaande banden meesleep (zonder problemen natuurlijk:P) had ie hem nog in de park staan:)
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
wimmetjeb
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 nov 2009 16:13
Locatie: nieuwe pekela

Bericht door wimmetjeb »

vandaag sidebars er onder gemaakt en er weer af gehaald waren 10cm te lang waren voor 31 inche banden gemaakt ik heb 36 inche er onder dus kon niet meer sturen :(
limbododge
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
Locatie: valkenburg

Bericht door limbododge »

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'> eens kijken of dit wat wordt met de fotos plaatsen



Edited By Robbedoes on 1267560207
Ronald
Berichten: 87
Lid geworden op: 25 nov 2009 20:32
Locatie: Zwolle

Bericht door Ronald »

Laurens schreef:Rescue operaties, vertel me wat.

Op een dag belde mijn werkgever dat hij met pech stond (oude renault, met automaat, hij was weer te laat om de winkel te openen dus was met de auto de binnenstad ingereden, nadat de boel geopend was wilde hij de wagen parkeren waar die hoorde, maar geen teken van leven meer)

Dus belde hij mij, ik met de W200 ernaartoe, renaultje van 750 kg erachter gebonden met een behoorlijk sleeptouw, en rustig dwars door de stad heen, éénmaal de stad uit,bedacht ik , ik zet de vaart er eff in, dus een klein beetje gas extra, ruk ik met mijn dodge het sleepoog + (rotte) bevestigingsplaat van de renault af , dwars door zijn grille heen,

uiteindelijk maar aan een chassisbalk de auto verder getrokken, kijk ik in mijn spiegel, zie ik dat ik die auto met stilstaande banden meesleep (zonder problemen natuurlijk:P) had ie hem nog in de park staan:)
Auto's slepen met een W200 is echt geweldig, laatst een Renault Scenic (weer een Renault he....) gesleept met de W200, stijl een helling op om de auto de weg op de slepen vanuit stilstand.. 1400 kg er achter maar echt met erg veel gemak.

11km gesleept en na 2 km was ik al vergeten dat er nog een auto achter hing :p
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

(Voor Limbododge)
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Zou heb ik de crosser ook opgehaald, (alleen was onze vrachtwagen ietsjes kleiner)

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

eh jongens ,ik zie hier bergingsvoertuigen die dodge s vervoeren --> dit hoort andersom te zijn :D
limbododge
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 jan 2008 18:45
Locatie: valkenburg

Bericht door limbododge »

dit is er maar een van de vijf dodges die ik in middels verzamelt heb en ik krijg de fotos op een of andere manier niet geplaatst ben niet zo handig met de computer gr limbododge
Plaats reactie