Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

wat heb jij aan je dodge gedaan vandaag? - of mee gedaan?

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
frenkie
Contacteer:

Bericht door frenkie »

ik zal ze morgen eens voor je opmeten.
ik ga van de week toch ook nieuwe maken.
Dodge W200 1976
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
frenkie
Contacteer:

Bericht door frenkie »

vandaag witte teller stickers van klaas gekregen, mooie gelegenheid om de printplaat van een andere dash over te zetten.

mijn richtingaanwijzer voor linksaf deed het niet meer ???
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

deze is beter
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

morgen nog rode kapjes op de lampjes ipv die blauwe en op zoek naar een brake lampje

ben alleen vergeten een rondje voor groot licht uit te snijden maar volgens mij ben ik niet de enige :D
Dodge W200 1976
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
fcapri

Bericht door fcapri »

frenkie schreef:ben alleen vergeten een rondje voor groot licht uit te snijden maar volgens mij ben ik niet de enige :D

die heb je niet nodig, als tegenliggers terug knipperen, staat grootlicht aan :p
dat kleine lampje zie je toch amper branden

ik heb vandaag ook eens aan de dodge gewerkt, men nieuwe V8 toerenteller eens aangesloten. dat rekent toch een stuk makkelijker dan het toerental van die 4cyl teller te halveren

voor:

na:
full screen link
skiere
Contacteer:

Bericht door skiere »

vandaag op de snelweg bijna zonder gas gevallen.
voor de kenners, in gent begon hij te sputteren op de oprit(rechts draaien).in de pinte begon hij op de rechte te sputteren.het gas pedaal iets minder verder ingedrukt en ik kon aan 30 milles op de pechstrook verder tot het pomp station in nazareth.OEF!!
160 liter getankt in een tank van 200 liter.
nu weten we dat ook,weer een lesgeleerd,dus tanken vanaf 150 liter.

vrouw en dochter zaten bij mij,en de vrouw lachte mij uit. :laugh:
76 w200

Bericht door 76 w200 »

was dus een leerzame dag voor je nico :p :D

gr ed
76 w200 340
76 w200 360
JAN/DODGE

Bericht door JAN/DODGE »

Daarom heb ik twee tanks gemonteerd die ik appart geschakelt heb,heb ik er een leeg, moet ik handmatig overschakelen en gaat er een rood lampje branden.
gr Jan

Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
fcapri

Bericht door fcapri »

ik heb er ook 2, ook apart geschakeld, EN elk met hun eigen brandstofmeter vooraan. en niet van die ledjes, maar echte analoge meters.

als het naaldje op 0 staat (zoals de linkse meter), dan zit ge op u laatste 50km te rijden van tank. iets te hard optrekken of ne goeie bocht pakken, en hij begint te stotteren.
als 1 tank leeg is, en de 2de halfweg, dan begin ik al een station te zoeken. immers heb ik dan maar 150km meer te gaan
Rob Rules

Bericht door Rob Rules »

Ik tank gewoon na 200 á 250 km.

De D200 is afgelopen maandag trouwens door de keuring gekomen.
APK-meester wilde hem starten op de brug, maar kreeg hem niet aan de gang.
Dus ik er naartoe gelopen en gevragen oftie niet wilde starten. :p
Hij zei dattie de CO terug had gesteld, die stond te hoog (5% i.p.v. 1.5%)
Kijk, daar ligt dat aan zei ik. :D
Verder alleen het chassis-nummer beter leesbaar maken en zorgen dat de richtingaanwijzer in de stand rechts-af blijft staan.
Afgemeld met als resultaat: APK tot 04-02-2012
Greetz, Rob..

Tuurlijk spoor ik niet!! Ben geen trein!!
Rock On!!

Daily: Opel Vectra Sport '01
Rest : Chevy Van Gladiator '81
skiere
Contacteer:

Bericht door skiere »

lpg metertjes zitten er bij mij niet op,ja een analoog op de tank die van alles afleest,en waar je niet op voor kunt gaan.
normaal tank ik regelmatig,eens in de twee maand,of voor een grote rit.nu was het geleden van eind oktober,na valkenswaard ???
het tanken was gewoon uit mijn gedachten gegaan.

ik moet toch dringend iets doen om hem op benziene te doen rijden.

Edited By skiere on 1264316341
Kurt
Contacteer:

Bericht door Kurt »

Ik heb een 5.2 magnum motor uit 1994 gekocht. Dus ga ik binnenkort beginnen aan een engine-swap van 318LA naar 318 magnum voor de camper. :cool:
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.
skiere
Contacteer:

Bericht door skiere »

maandag en dinsdag,de nieuwe(tweede hands) headers eronder gestoken.het was en hell of a job.
en vandaag woensdag naar de jaarlijkse keuring geweest.en met glans erdoor,YES! :D
we kunnnen weer voor een jaar.
limbododge

Bericht door limbododge »

remmen ontlucht maar nog sponzig denk de hoofdremcilinder was wel nat buiten
limbododge

Bericht door limbododge »

revisie set hoofdremcilinder geplaatst remt weer als nieuw
Henk_W200
Contacteer:

Bericht door Henk_W200 »

Zit hele maand februari al in de schuur :p

andere binnenschermen gekocht , en behandeld
https://www.wee200.nl/w200_tips/binnen_ ... atbord.htm

Heb nu ook een trekhaak
https://www.wee200.nl/w200_tips/trekhaak/trekhaak.htm
En ben bezig met mijn voorfront
https://www.wee200.nl/w200_tips/voorfront/voorfront.htm

:gekte

:happy
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Theft_eXP

Bericht door Theft_eXP »

Nieuwe benzine pomp gekocht en de motor op benzine aan de praat gekregen :) de carb min of meer goed afgesteld. de fijnafstelling ga op het werk doen aan de viergas tester
Plaats reactie