Rob Pranger - DTB Member 30 - opknappertje
Hoi, byna is t dan zover dat myn w200 uit t schuurtje kan komen om zyn nieuwe bandjes te tonen aan zyn vriendjes.
Toen een clublid aanbood om wat foto's op de dodge pagina te zetten moest ik een stukkie schryven, nou hier een kort verhaaltje.
Op een morgen wakker geworden met een gedachte"ik wil een dodge", een big one.
Dus schoenen aan en naar HESSING, hierna snel doorgereden naar Brouwers en hier stond er een met myn naam erop.
Een toffe w200 in camo-kleuren en ja , betaalbaar!
Wel ff de motorfiets verkopen, maar ach dat ding heeft veel pk's
maar in een modderpoel staat ie meteen vast, dus weg ermee.
Trots als een hond met 7 ........ naar huis gegaan en 3 maandjes rondgetuft,enkele liters brandbaar spul verder werd ik weer wakker.
"Het moet een mooie 200 worden."
Dus slopen dat ding, tot op 't laatste boutje alles eraf en eruit,
tering, er zit wel veel aan hoor.
koninginnedag 1993 was dit, in 3 dagen klaar. Nu enkele jaren later is het na veel vloeken, lachen, ouwehoeren, brandblaren, huishoudelyke ruzie's byna gebeurd en kan ik weer!
De fotos geven een indruk, by een dodge dag kun je de rest zien.
groeten, rob.
lidnr. 30
;) ;)
Toen een clublid aanbood om wat foto's op de dodge pagina te zetten moest ik een stukkie schryven, nou hier een kort verhaaltje.
Op een morgen wakker geworden met een gedachte"ik wil een dodge", een big one.
Dus schoenen aan en naar HESSING, hierna snel doorgereden naar Brouwers en hier stond er een met myn naam erop.
Een toffe w200 in camo-kleuren en ja , betaalbaar!
Wel ff de motorfiets verkopen, maar ach dat ding heeft veel pk's
maar in een modderpoel staat ie meteen vast, dus weg ermee.
Trots als een hond met 7 ........ naar huis gegaan en 3 maandjes rondgetuft,enkele liters brandbaar spul verder werd ik weer wakker.
"Het moet een mooie 200 worden."
Dus slopen dat ding, tot op 't laatste boutje alles eraf en eruit,
tering, er zit wel veel aan hoor.
koninginnedag 1993 was dit, in 3 dagen klaar. Nu enkele jaren later is het na veel vloeken, lachen, ouwehoeren, brandblaren, huishoudelyke ruzie's byna gebeurd en kan ik weer!
De fotos geven een indruk, by een dodge dag kun je de rest zien.
groeten, rob.
lidnr. 30
;) ;)
-
- Site Admin
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
- Locatie: Daarlerveen (Ov)
- Contacteer:
Ja, ziet er goed uit Rob, maar ja, ik heb hem levend gezien, das toch nog veel mooier als foto's haha, maak nog eens wat foto,s nu ie zo ver is als ik hem heb gezien.
Groeten
Tonnie
Groeten
Tonnie
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
het dash is zelf ontworpen, ik heb een beetje(sorry hoor) gekeken naar de mercedes sprinter en nog wat onduidelyke merken, hier heb ik ongeveer 4weekjes mee getekend en geschetst, hierna van goedkoop dun spaanplaat een monstertje gemaakt, toen nog 1 en nog 1, de oude fikten goed jo!
alles gemaakt van watervast verlymd multyplex en mdf.
dit alles heeft toch wel enkele maanden geduurd om het zo te krygen dat het goed past en dat het ook in zyn geheel deelbaar is want elk deel moest los te stofferen zyn dus bovenkant, onderkant en afwerklysten.
de zichtkanten zyn gefineerd met pallisanderfineer en gelakt met een glanslak.
het is een tering werk maar wel mooi om te maken.
groetjes rob
wat de uurtjes betreft, ach wat moet je anders doen?
alles gemaakt van watervast verlymd multyplex en mdf.
dit alles heeft toch wel enkele maanden geduurd om het zo te krygen dat het goed past en dat het ook in zyn geheel deelbaar is want elk deel moest los te stofferen zyn dus bovenkant, onderkant en afwerklysten.
de zichtkanten zyn gefineerd met pallisanderfineer en gelakt met een glanslak.
het is een tering werk maar wel mooi om te maken.
groetjes rob
wat de uurtjes betreft, ach wat moet je anders doen?