Ik kijk hier al een klein weekje rond en het leek mij wel gepast om mij eens voor te stellen :)
Ik ben dus Ronald, afkomstig uit Zwolle en in het dagelijkse leven Automonteur en APK Keurmeester.
Ik was al een half jaar aan het zoeken naar een Dodge W200, omdat ik gewoonweg een auto zocht waar ik af en toe een autotrailer mee kon trekken. Diverse auto's bekeken en gereden maar niets kon het worden.
Ik bleef een W200 toch erg gaaf vinden en na wat onderzoek gedaan te hebben over dat trekhakenverhaal met de RDW goedkeuring enzo liet ik het even zinken, tot ik via via toch weer bij een W200 terecht kwam met wat werk, wederom geen trekhaak op kenteken maargoed.. je wil een W200 of je wil een W200 :p dus rondje gereden.. er flink omheen gelopen en toch maar gekocht !
Het is een '76er en zoals velen een ex-leger uitvoering, wel stuurbekrachtiging, schuifraampje achterin de cabine en voor de rest lekker basic :p
En verder, hoe ik bij een W200 kom.. de buren in de sleutelruimte naast mij zijn al jaren bezig met amerikanen en na al jaren heel regelmatig een V8 te hebben horen lopen moest er bij mij ook toch eens 1tje komen.
Totaal wat anders dan gewend, ik zit zelf al een aantal jaar in de Renault wereld en race reacreatief wat raak met een Renault 19 16V op diverse circuits (Zandvoort, Assen, Nürburgring Nordschleife) en dat bevalt nog steeds heel erg goed maar ik zocht er een hobby bij :p
Nouja, genoeg verhaal.. tijd voor wat foto's !

Er zit nog wel het nodige werk aan, de auto heeft bijna 2 jaar stilgestaan en de APK was ook alweer een jaar verlopen, dat is inmiddels opgelost dus daar kan ik weer even mee vooruit tot 2011.
Verder sprong de keerring van de pitmanarm van het stuurhuis, dat is inmiddels verholpen en er zit nogal wat electronica-ellende in dus daar ben ik op het moment even mee bezig. Zoals een amperemeter die ik even aan het omlussen ben want die lijkt alles in de war te gooien.
Dan nog even snel een fototje van m'n andere hobby, als je het niet wil zien doe je de ogen maar dicht :p

Ik zal hier vast nog wel eens te vinden zijn om het nodige aan informatie op te zoeken !