probleempje
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
- Locatie: soest
ik heb een probleempje met mijn w200..
als mijn dodge warm word,rond de 90 graden..
begint hij als ik hem in drive zet te stotteren,als ik mijn verlichting,radio,enz enz aanzet..mijn ecu,accu,dynamo,regelaar,bobine is vervangen!
heb nou gehoord dat er in de bedrading naar de bobine wel eens problemen kunnen komen,iemand dit wel eens mee gemaakt??
als mijn dodge warm word,rond de 90 graden..
begint hij als ik hem in drive zet te stotteren,als ik mijn verlichting,radio,enz enz aanzet..mijn ecu,accu,dynamo,regelaar,bobine is vervangen!
heb nou gehoord dat er in de bedrading naar de bobine wel eens problemen kunnen komen,iemand dit wel eens mee gemaakt??
Hoi,
Wie heeft dit nog niet mee gemaakt! :D
Maar:
Gasafstelling?
Ontsteking tijd?
Stationaire toerental te laag?
Al een voltmeter aangesloten en gekeken wat er gebeurt op zo’n moment?
(eerst binnen, zekeringbakje - en vervolgens buiten, ronde zwarte conector)
Goede massa overal?
Extra massa ECU en spanningsregelaar?
Verlichting anders als normaal?
Radio waarmee je een petje uit zijn golf blaast? :;):
Groet Arie
Wie heeft dit nog niet mee gemaakt! :D
Maar:
Gasafstelling?
Ontsteking tijd?
Stationaire toerental te laag?
Al een voltmeter aangesloten en gekeken wat er gebeurt op zo’n moment?
(eerst binnen, zekeringbakje - en vervolgens buiten, ronde zwarte conector)
Goede massa overal?
Extra massa ECU en spanningsregelaar?
Verlichting anders als normaal?
Radio waarmee je een petje uit zijn golf blaast? :;):
Groet Arie
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
- Locatie: soest
ey
Gasafstelling?
Ontsteking tijd?
Stationaire toerental te laag?
Al een voltmeter aangesloten en gekeken wat er gebeurt op zo’n moment?
daar heb ik al naar gekeken,dat is in orde..
dan moet ik dit nog maar eens gaan bekijken..
(eerst binnen, zekeringbakje - en vervolgens buiten, ronde zwarte conector)
Goede massa overal?
Extra massa ECU en spanningsregelaar?
Verlichting anders als normaal?
Radio waarmee je een petje uit zijn golf blaast?
de radio in de dodge is netjes en beschaafd,de buurt word al gek van het uitllaatgeluid denik ik...
thanx!
gr
brian
de laatste
Edited By w200 soest on 1253963630
Gasafstelling?
Ontsteking tijd?
Stationaire toerental te laag?
Al een voltmeter aangesloten en gekeken wat er gebeurt op zo’n moment?
daar heb ik al naar gekeken,dat is in orde..
dan moet ik dit nog maar eens gaan bekijken..
(eerst binnen, zekeringbakje - en vervolgens buiten, ronde zwarte conector)
Goede massa overal?
Extra massa ECU en spanningsregelaar?
Verlichting anders als normaal?
Radio waarmee je een petje uit zijn golf blaast?
de radio in de dodge is netjes en beschaafd,de buurt word al gek van het uitllaatgeluid denik ik...
thanx!
gr
brian
de laatste
Edited By w200 soest on 1253963630
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
- Locatie: soest
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
- Locatie: soest
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
- Locatie: soest
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
- Locatie: soest
mijn ontsteking staat wat te vroeg begreep ik,15 zeiden ze..
hoe krijg ik de onsteking los,heb wel een boutje/moertje gevonden op een nogal lastige plek!
ook geeft de plus van mijn bobine maar 5,5 volt,is te weinig lijkt mij ofniet?
oja,heeft er msschien iemand een beschrijving van de betekenissen van de bedarding
en aansluitingen/stekkers die aan de bestuurderskant de cabine in komen,die 3 of 4
stekkers?
hoe krijg ik de onsteking los,heb wel een boutje/moertje gevonden op een nogal lastige plek!
ook geeft de plus van mijn bobine maar 5,5 volt,is te weinig lijkt mij ofniet?
oja,heeft er msschien iemand een beschrijving van de betekenissen van de bedarding
en aansluitingen/stekkers die aan de bestuurderskant de cabine in komen,die 3 of 4
stekkers?
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 30 apr 2007 10:12
- Locatie: soest